    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: bezprawie (?) w PLay
    Date: Mon, 8 Apr 2013 17:06:26 +0200

    Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2013-04-08 13:07, Artur Maśląg pisze:

    >Masz się za rozumnego człowieka? Myślę że tak, a więc przyjmij do
    >wiadomości - mamy w kraju limitowane częstotliwości radiowe,
    >zawłaszczyło je kilku terrorystów którym się wydaje że moga wszystko,

    No, troche z tym zawlaszczeniem i terrorystami przesadziles.

    >tak jest w istocie bo one ma dla nich żadnej alternatywy, rozumiesz
    >MUSISZ się zgodzić na to co ci proponują bo inaczej nie będziesz miał
    >nic.

    No owszem, musisz sie zgodzic.

    Ale to i tak lepiej niz na telefon stacjonarny, gdzie jak masz pecha
    musisz sie zgodzic na warunki jednego, albo wode czy prad, albo wywoz
    smieci.

    A w sumie i gdzie indziej sie zazwyczaj musisz zgodzic, no bo co -
    bedziesz indywidualnie negocjowal warunki zakupu komputera, samochodu
    czy chleba ?

    Owszem, jak zamowisz kilkaset, to moze dasz rade.
    Ewentualnie po urzedniczemu - oglaszamy przetarg i w d* mamy ile
    bedzie kosztowalo - mial byc przetarg, byl, wybralismy najtansza
    oferte.

    >Ale ja podpisałem cyrograf na termin! Gdybm był zainteresowany
    >dalszym świadczeniem usług to zgłaszam akces i wszystko gra. Nikt
    >d*py nie zawraca staniem w kolejkach po to żeby złożyć wypowiedzenie
    >klientowi który postanowił nie przedłużać umowy.

    Zawsze mozesz zlozyc wypowiedzenie tuz po podpisaniu umowy, chyba ze
    Plus.

    >Zasadniczo to Ty nie przypisuj innym swoich upodobań do bycia na
    >łańcuchu. Normalne klient podpisuje umowę na termin i chwilą jej
    >wygaśnięcia chce być wolnym człowiekiem, a nie rozwiązywaniem
    >problemów jakie niosą skutki jej wypowiadania.

    I naprawde masz ochote zakonczyc umowe i nie korzystac wiecej z tego
    numeru, czy tam programu TV ?

    >Miałeś możliwość w ostatnich latach podpisać umowę która nie jest
    >"promocyjna"?

    Dobre pytanie ... IMO - byla taka mozliwosc. Kompletnie nieoplacalna,
    ale byla.
    No i zawsze mozesz skorzystac z prepaida.

    >A co to zmienia - dlaczego wygaśnięcie umowy na świadczenie usług nie
    >= definitywnemu pożegnaniu z firma je świadczącą?

    Bo sie umowiliscie inaczej :-P

    > Jakiej znakomitej - pokaż mi jednego normalnego człowieka który
    > lubi tracić swój czas, a często i pieniądze po to żeby wypowiadać
    > umowę podpisaną na termin...

    Pokaz mi czlowieka ktory z gory wie ze za dwa lata chce przestac
    uzywac tego telefonu.

    J.