  • 21. Data: 2009-12-18 11:48:20
    Temat: Re: bezpoĹ?rednie portrety bez Ĺ?wiadomoĹ?ci bycia fotografowanym
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > to jest jeszcze nic
    >
    > jest taka odchylka psychiczna polegajaca na tym ze czlowiek ma
    > problemy z odroznieniem mysli do wypowiedzenia od tej , ktorej
    > wypowiedziec nie chce.
    >
    > spotyka znajomeg , ten wita go serdecznie , i przez pomylke mowi : co
    > ten ch.... chce, zamiast np " czesc stary jak leci , jestes w
    > swietnej formie "
    >
    > to byloby dopiero ciekawe - poznac mysli czlowieka stojacego na
    > przeciwko.
    > Twarz to tylko czesciowe odzwierciedlenie tych mysli .

    Myśli ludzi nie podążają jednotorowo. To że ktoś przez moment pomysli o tobie
    niepozytywnie nie oznacza jeszcze, ze cię nie lubi lub twoje poglady nie sa
    dla niego interesujace. Gdybyś znał myśli człowieka a jednocześnie traktował
    je jako pewnik byłbyś w pułapce. Poza zredukowaniem liczby znajomych do zera,
    spowodowało by to coraz większe zamykanie się i ograniczanie sobie samemu
    dostępu do ródnorodności, wiedzy... na której przecież ci zależało.
    Zresztą efekt mechanizmu o którym piszesz masz np na grupach i nazywa się on
    Kill File o ile mi wiadomo. Jest on wynikiem wyobraźni bo przecież fizycznie
    poznanie myśli drugiego człowieka nie istnieje. To działa jednak i ma się
    chyba świetnie?...
    Wyrzucenie inego człowieka na śmietnik to najgłupsza rzecz jaką można zrobić.
    W moim skromnym odczuciu:)

    Fotografia to piękno obrazu, co innego. Nie mówię o myślach, że można mieć
    myśli na zdjęciu. Chcę mieć obraz człowieka bez blokady wyniklej z aparatu.

    marek

  • 22. Data: 2009-12-20 09:06:33
    Temat: Re: bezpośrednie portrety bez świadomości bycia fotografowanym
    Od: Gregory <g...@a...invalid>

    Trochę wody w Warcie upłynęło, gdy marek augustynski napisał/a w

    > To czesty motyw. W kapeluszu, w torebce, w kieszeni itd, ale to wszystko
    > wiaze sie bardziej z reportarzem. Mnie ciekawi sytuacja kiedy rozmawiasz
    > bezposrednio z czlowiekiem i robisz mu zdjecia "w twarz". Musi cos
    > takiego byc.

    Niby coś co wygląda jak to czego szukasz :)
    http://www.ministerstwogadzetow.com/okulary-sloneczn
    e-mp3-z-aparatem.html

    --
    _/_/_/ Gregory - Poznaniak
    _/ _/ -------------------

  • 23. Data: 2009-12-20 10:50:42
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Niby coś co wygląda jak to czego szukasz :)
    > http://www.ministerstwogadzetow.com/okulary-sloneczn
    e-mp3-z-aparatem.html

    W Poznaniu pewnie by to przeszło ale ja jestem z Krakowa;)

    marek

  • 24. Data: 2009-12-20 12:28:04
    Od: mg <a...@p...onet.pl>

    > Niby cos co wyglada jak to czego szukasz :)
    > http://www.ministerstwogadzetow.com/okulary-sloneczn
    e-mp3-z-aparatem.html

    Minox robi coś takiego:

    Okulary