  • Data: 2014-07-30 10:58:02
    Temat: Re: bezplatna A2
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-07-30 10:44, RadoslawF wrote:

    > Najpierw się dowiedz jacy są i co mają robić inspektorzy.

    No to zacytuj mi fragment z prawa budowlanego, że inspektor ma pilnować
    każdego robotnika? Inspektor ma odebrać dobrze zrobioną robotę,
    ewentualnie wskazać co jest do poprawki - od pilnowania pracowników jest
    kierownik robót z ramienia wykonawcy. Jak coś spieprzonego przez
    robotników dociera do inspektora nadzoru to znaczy że kierownik robót
    zawalił sprawę.

    Shrek.