  • Data: 2014-07-14 10:34:59
    Temat: Re: bezplatna A2
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-07-14 10:13, Użytkownik MichałG napisał:

    > Z praktycznego doświadczenia:
    > obiekt wartości kilka mln(rozbudowa szkoły, kilka dni do odbioru,
    > ostatnie sprawdzenia i podłaczenia, i okazuje sie brak jednej żyły (ktos
    > połozył 2x zamiast 3x). Prosta pomyłka, która przeszła wszystkie(?)
    > sprawdzenia robót zanikowych itp...Na na jedynej możliwej trasie kabla
    > własnie konczy sie układanie wielkoformatowych płyt z konglomeratu... :-).
    > Zgadnij, ile kosztuje uzupełnienie pomyłki i przesunięcie terminu
    > odbioru.... :-)
    > Jak sie dowiesz, to wyleczysz sie z prowizorek, i prowizorycznych
> [...]

    Jak zleceniodawca nie oszczędzał to ma podwykonawcę odpowiedzialnego
    za elektrykę i ponoszącego koszty pomyłek co oznacza że to podwykonawca
    ma problem.
    Ale najczęściej żeby oszczędzić wynajmowano mała firemki do konkretnych
    zadań które odbierano i płacono po wykonaniu i to główny wykonawca
    ma problem. Na własną prośbę zresztą.
    Tak to wygląda z mojego doświadczenia: przychodzi na koniec kolejny
    fachowiec elektryk pomierzyć rezystancję izolacji i zgłasza że połowa
    położonego kabla ma niewłaściwą (za małą) średnicę. I zaczyna się
    sajgon. :-)