    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: bezpieczniki
    Date: Wed, 30 Apr 2014 10:55:23 +0200

    Użytkownik "PeJot" napisał
    W dniu 2014-04-27 12:40, J.F. pisze:

    >A masz w ogóle *szansę* zmienić zabezpieczenie główne ?

    Trudno powiedziec, bo w mieszkaniu kupa bezpiecznikow a skrzynka
    zamurowana,
    liczniki w zamknietej szafie ... i patrzac przez szybke to wydaje mi
    sie ze przedlicznikowe sa zaplombowane.

    Jesli maja jeszcze jakies inne, na pion, na budynek, to tym bardziej
    niedostepne.
    Byc moze dodali jeszcze jakies zalicznikowe, ale sam licznik pokazuje
    brak jednej fazy..

    J.