  • Data: 2014-04-30 11:54:49
    Temat: Re: bezpieczniki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek P." napisał w wiadomości
    >Nie zrozumieliśmy się. Mój ZE limituje moc zabezpieczeniami
    >zalicznikowymi (odwrotnie, niż reszta kraju, wiem) i te mam o
    >wartości zgodnej z >umową, tyle tylko, że poprosiłem o zainstalowanie
    >kupionego przeze mnie wyłącznika "D" w miejsce przywiezionego przez
    >pracownika ZE >standardowego "B". Nie robił żadnych problemów,
    >zwłaszcza wobec perspektywy zostania z nadmiarowym aparatem, umowa
    >zresztą tego nie >precyzuje, jakiej klasy miało być to
    >zabezpieczenie.
    >Natomiast zabezpieczenie przedlicznikowe w tym momencie nie jest
> [...]

    Ale jest, czy go kompletnie nie ma ?
    Bo jesli jest, to problem pozostaje - w razie zwarcia nie wiadomo co
    wyleci.
    Uzycie D IMO wrecz zwieksza szanse ze wyleci przedlicznikowe.

    No i ... ten zalicznikowy jest zaplombowany ?
    Bo on twoj, to mozesz sobie wymienic na wiekszy :-)

    (uwaga na nowe liczniki - one moga miec zaprogramowana moc maksymalna
    i przekroczenia zliczac osobno, a potem dostaniemy za wszystko
    rachunek :-)

    J.