  • 11. Data: 2012-05-25 20:39:10
    Temat: Re: bezpiecznik topikowy
    Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org>

    Newsuser J.F (j...@p...onet.pl) wrote:

    > A nie mial racji ?
    >
    > Ot, bierzemy neonowke w srubokrecie, wkladamy do jednej dziurki w gniazdku
    > i swieci :-)

    Do wlasciwej dziurki :)

    --
    (STS)

  • 12. Data: 2012-05-25 21:00:16
    Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl>

    > A tym autyzmem to nieprawda ?

    Depopulacja Ziemi jest w toku. Dzietnosc na calym Swiecie jest ponizej 2.
    Ciekawe jak sie temu pomaga.

    Tak czy siak depopulacja jest dobrym rozwiazaniem. Przy obecnej dzietnosci
    za 100 lat energia naturalna wystarczy.
    S*

  • 13. Data: 2012-05-26 01:03:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Michoo" <m...@v...pl> wrote in message

    > To jak z łabędziami - wiem, że nie powinienem, ale nie mogę się
    > powstrzymać bo taki ładny widok.

    Świetne! :-) To Twoje autorskie czy kopiujesz kogoś innego?
    ozwolisz że sobie zapamiętam do użycia później... :-)))

  • 14. Data: 2012-05-26 01:06:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Szczepan Bialek" <s...@w...pl> wrote in message
    > Depopulacja Ziemi jest w toku. Dzietnosc na calym Swiecie jest ponizej 2.
    > Ciekawe jak sie temu pomaga.

    Poprzez OBNIŻENIE umieralności noworodków, obniżenie
    umieralności dzieci, obniżenie umieralności nastolatków,
    poprzez zabranianie pracy dzieciom i przymuszanie do szkoły
    poprzez ogólne zwiększanie dobrobytu czyli rodzina może
    się skupić na jakości licząc na to że 100% potomstwa przeżyje
    zamiast iść w ilość licząc na to że może 1 z 5 dożyje starości.

  • 15. Data: 2012-05-26 01:18:46
    Temat: Re: Duuuży [OT] szczepienia
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 25.05.2012 19:36, J.F wrote:

    > A nie mial racji ?
    >
    > Ot, bierzemy neonowke w srubokrecie, wkladamy do jednej dziurki w
    > gniazdku i swieci :-)
    Dopóki nie podepniesz siebie z drugiej strony to nie zaświeci.

    > A tym autyzmem to nieprawda ?
    Na szczęście nieprawda. Zaczęło się od niepotwierdzonych bredni
    głoszonych przez bardzo złego człowieka[1], które rozniosły się przez
    media i skutkowały już m.i. kilkoma epidemiami (np krztusiec w USA,
    kilkanaście zgonów noworodków).

    (No pojawiają się późniejsze oskarżenia o to, że to przez rtęć w
    szczepionce, które najprościej można zobrazować jako "wypełnienie zębów
    amalgamatem to jak łykanie czystej rtęci a sól kuchenna wypala na wylot
    przewód pokarmowy bo to żrący sód i toksyczny chlor")

    [1] Jedna sprawa, że "badanie" było spaprane metodologicznie, druga, że
    w momencie ogłoszenia swoich "rewolucyjnych tez" Wakefield pracował dla
    producentów konkurencyjnej szczepionki (co zataił).
    http://miskidomleka.wordpress.com/2011/01/06/nielicz
    ne-niemal-nieistotne-niescislosci/

    Ale nie ciągnijmy już tego OT, ok?

    Michoo

  • 16. Data: 2012-05-26 01:21:23
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 25.05.2012 19:08, Szczepan Bialek wrote:
    > I AC i DC mozna przesylac jednym kablem. Drugi mozna zastapic uziemieniem.
    Zazwyczaj można.

    > To samo co z kondensatorem. Jeden ogonek z kondensatora mozei byc podlaczony
    > albo do masy albo do elektrowni.
    Bullshit. Jeżeli po 2 stronie masz elektrownię to do UZIEMIENIA, nie do
    masy.

    A tak poważnie to EOT.

    Michoo

  • 17. Data: 2012-05-26 09:20:25
    Od: "Szczepan Bialek" <s...@w...pl>

> [...]
    > się skupić na jakości licząc na to że 100% potomstwa przeżyje
    > zamiast iść w ilość licząc na to że może 1 z 5 dożyje starości.

    Ale Chiny zarzadzily administracyjnie 1 dziecko a reszta Swiata ma to samo
    bez zakazu.
    W Anglii dziewczyny zeznaly ze 22% nie chce miec dzieci a reszta ze najwyzej
    2.

    Mozna podejrzewac ze ktos wymyslil srodek na zahamowanie instynktu
    macierzynskiego.
    Wg mnie to dziewczyny przestaly ulegac presji babc i dziadkow.
    S*

  • 18. Data: 2012-05-26 09:32:14
    Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org>

    Użytkownik "Szczepan Bialek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Mozna podejrzewac ze ktos wymyslil srodek na zahamowanie instynktu
    >macierzynskiego.
    >Wg mnie to dziewczyny przestaly ulegac presji babc i dziadkow.

    Winien jest stan ateizacji spoleczenstw i emancypacja kobiet.
    Gdyby Europa byla islamska, kobieta wiedzialaby, gdzie jej prawdziwe miejsce
    :> i rodzilaby po kilkoro dzieci, a jakby malo bylo Mezczyznie, to by bral
    kolejne zony i oficjalne naloznice :)
    Mezczyzni dali sie zmanipulowac i teraz pozostalo im tylko picie piwa.

    --
    (STS)
    Kot składa się z futra, kota właściwego i podzespołu mruczącego.

  • 19. Data: 2012-05-26 09:59:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2012 01:18:46 +0200, Michoo napisał(a):

    > Dopóki nie podepniesz siebie z drugiej strony to nie zaświeci.

    A co to - ja kabel jestem ?
    Moge nawet gumiaki ubrac, a ona swieci :-)

> [...]
    > głoszonych przez bardzo złego człowieka[1], które rozniosły się przez
    > media i skutkowały już m.i. kilkoma epidemiami (np krztusiec w USA,

    No wiesz, z drugiej strony nawet bardziej fachowi lekarze przyznaja ze
    szczepionka raz na 10 czy 100tys przypadkow przynosi skutki uboczne.
    To szczepic wszystkich rodakow przeciw ptasiej grypie czy nie ?

    > [1] Jedna sprawa, że "badanie" było spaprane metodologicznie, druga, że
    > w momencie ogłoszenia swoich "rewolucyjnych tez" Wakefield pracował dla
    > producentów konkurencyjnej szczepionki (co zataił).

    Ale wiesz - mozna byc uczciwym lekarzem, zauwazyc cos i jak ci pracodawca
    mowi zebys sobie przypomnial jak jestes wynagradzany, to opublikowac i
    zwolnic sie.

    J.

  • 20. Data: 2012-05-26 13:36:17
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Szczepan Bialek wrote:

    > Mozna podejrzewac ze ktos wymyslil srodek na zahamowanie instynktu
    > macierzynskiego.
    > Wg mnie to dziewczyny przestaly ulegac presji babc i dziadkow.

    Nikt niczego nie wymyślił. Mądrość ewolucji. Na Ziemi brakuje już miejsca i
    nie ma potrzeby się mnożyć na potęgę. Wystarczy, że kryzys energetyczny
    przetrzebi 99% społeczeństwa, a reszta znów zacznie się mnożyć na potęgę.