  • 1. Data: 2010-12-01 09:32:21
    Temat: bezmyslny egoizm...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ave!

    No właśnie - skąd ten bezmyślny egoizm?

    Jest jakieś trudniejsze skrzyżowanie - zawalone śniegiem i jeszcze pod
    górkę. Ludzie w tym utykają, niezależnie od opon.

    Inni siedzą w tych swoich samochodzikach, widzą że ktoś ma problem - i
    nic. Czekają. Czasem nawet poganiają.

    Czy to może ja jestem jakimś świrem, że widząc coś takiego wysiadam i
    bez proszenia o pomoc pomagam pchnąć taki samochód?

  • 2. Data: 2010-12-01 10:01:02
    Temat: Re: bezmyslny egoizm...
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Ave!
    >
    > No właśnie - skąd ten bezmyślny egoizm?

    Egoizm to za słabe określenie...

> [...]
    > górkę. Ludzie w tym utykają, niezależnie od opon.
    >
    > Inni siedzą w tych swoich samochodzikach, widzą że ktoś ma problem - i

    Ciekaw jestem czy jak oni się zakopią to przepędzą kogoś, kto chce pomóc...

    > Czy to może ja jestem jakimś świrem, że widząc coś takiego wysiadam i
    > bez proszenia o pomoc pomagam pchnąć taki samochód?

    Jesteś świrem jak i ja :-) Nie widzę problemu w pomaganiu innym. Choćby
    podczas ostatniego ataku zimy pojechałem wieczorem rowerować,
    rozdziewiczać mało uczęszczane drogi torując sobie drogę przez świeży
    puch. Po drodze, jeszcze w mieście pomogłem 3 kierowcom wyjechać ze
    śniegu. Nic mi się od tego nie stało.

    Niczego za taką pomoc nie oczekuję, aczkolwiek może gdyby się zdarzył
    kiedyś jakiś sąd ostateczny to taka postawa zaprocentuje ;-)

    Seco

    --
    Szukam pracy:
    http://www.goldenline.pl/bartosz-suchecki

  • 3. Data: 2010-12-01 10:12:34
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 1 grudzień (środa), gdy o godzinie 9:32 *Andrzej
    Lawa* naskrobał(a):

> [...]
    > Czy to może ja jestem jakimś świrem, że widząc coś takiego wysiadam i
    > bez proszenia o pomoc pomagam pchnąć taki samochód?

    przecież czytasz wypowiedzi użytkowników grupy i ich opinie o innych
    użytkownikach (tzw."kapelusznikach), o przepisach, o pojazdach
    uprzywilejowanych, więc raczej nie powinno cię już dziwić takie
    "nieludzkie" zachowanie na drodze.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-12-01 10:04:54

  • 4. Data: 2010-12-01 10:23:27
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Jesteście nienormalni.
    Normalność to większość :-(

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 5. Data: 2010-12-01 11:04:54
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Inni siedzą w tych swoich samochodzikach, widzą że ktoś ma problem - i
    > nic. Czekają. Czasem nawet poganiają.

    W poniedziałek nie mogłem ruszyć z parkingu. Stanąłem w niefartownym miejscu
    gdzie śnieg mnie zawalił dokumentnie, wiatr poprawił - nawiał śniegu
    wszędzie pod samochód i luksusowo dookoła. Trzeba było tylko metr do przodu
    i dalej już by poszło. Próbowałem się odkopać, połamałem jakąś pożyczoną
    szufelkę :-), generalnie jakoś się odgrzebałem. Pozostał problem wyjechania
    z dołka - koła się ślizgały mimo zimowych oponek. Całość trwała jakieś pół
    godziny, może trochę więcej.
    Po drugiej stronie parkinku, moze 10m od mojego, stał samochód, z którego w
    pewnym momencie wysiadł pan, otrzepał wycieraczki, zapalił swiatła i
    pojechał sobie.
    Wyszło na to, że przez cały czas siedział sobie w odpalonym samochodzie,
    pooglądał sobie jak się męczę po czym jak już się odmroził to na spokojnie
    sobie pojechał. Przyznam szczerze że dość mnie to tak po prostu wkur...ło.
    Wyżaliłem się - sorry.

  • 6. Data: 2010-12-01 11:56:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
> [...]
    > wysiadam i
    > bez proszenia o pomoc pomagam pchnąć taki samochód?

    a) spokojnie, da rade,
    b) na drugi raz niech se lepsze opony kupi,
    c) pod nastepne gorke tez utkwi, ominac i pojechac dalej
    d) ksiezniczka jedna, wysiasc z auta i poprosic o pomoc nie laska ?
    e) auto umyl ? rekawiczki sie latwo brudza :-)
    f) ... a nastepnym razem niech sie zastanowi przed wyborami, czemu
    jemu i sobie zycze :-)

    J.

  • 7. Data: 2010-12-01 12:06:38
    Od: Heraklit <w...@p...onet.pl>

    Był sobie taki dzień: 1 grudzień (środa), gdy o godzinie 11:56 *J.F.*
    naskrobał(a):

    > d) ksiezniczka jedna, wysiasc z auta i poprosic o pomoc nie laska ?

    a zapodaj jeszcze właściwą formułkę "proszącą", by przypadkiem nie
    urazić pana kierowcy.

    --
    Pozdrawiam,

    Post stworzono 2010-12-01 12:04:56

  • 8. Data: 2010-12-01 16:30:06
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > No właśnie - skąd ten bezmyślny egoizm?
    > Czy to może ja jestem jakimś świrem, że widząc coś takiego wysiadam i
    > bez proszenia o pomoc pomagam pchnąć taki samochód?

    ufff a myślałem że to ja jestem wariat :)
    w poniedziałek wypchnąłem na światłach pod górkę z 5 samochodów /w tym dwa
    spowrotem bo nie dałoby radę pod górę/ ale niestety potem sam nie mogłem
    ruszyć.
    no i co ???
    większośc mnie wyminęła a jeden Pan nawet przez otwartą szybkę zakrzyknął
    "że na samochód Cię było stać a na zimówki nie??""
    nic to ze moje koła zimowe więcej warte niż jego cały samochód ale jakim
    trzeba być śmieciem żeby tak zrobić??
    bo to na pewno nie jest egoizm
    pzdr
    GL

  • 9. Data: 2010-12-01 16:53:17
    Od: Piter <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** glang pisze tak:

    > większośc mnie wyminęła a jeden Pan nawet przez otwartą szybkę
    > zakrzyknął "że na samochód Cię było stać a na zimówki nie??""

    Ja zawsze trąbie i krzyczę ap ap ap ap

    Wczoraj pożyczyłem prondu starszemu panu i wiecie co zajechał mi
    akumulator 10.4V zostało. Gdyby nie to że odepchnąłem się lewą nogą i
    golfik zaskoczył od pierszego to musiałbym go zbić felgą z bagaznika :)

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 10. Data: 2010-12-01 16:56:39
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Heraklit <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Był sobie taki dzień: 1 grudzień (środa), gdy o godzinie 11:56 *J.F.*
    > naskrobał(a):

    > a zapodaj jeszcze właściwą formułkę "proszącą", by przypadkiem nie
    > urazić pana kierowcy.

    Bez przesady - wystarczy zaczac od 'dzien dobry' lub 'dobry wieczor',
    nastepnie wplesc w swa wypowiedz slowo 'prosze', a po wszystkim uzyc slowka
    'dziekuje'. Zazwyczaj powyzsze dziala w roznych sytuacjach zyciowych ;)