eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocyklebez sprzęgłaRe: bez sprzęgła
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: The_EaGle <e...@j...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: bez sprzęgła
    Date: Wed, 26 Jan 2011 12:14:01 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <ihovlp$dhj$1@news.onet.pl>
    References: <ihai9p$203$1@news.onet.pl>
    <f...@f...googlegroups.com>
    <ihc598$4a5$1@news.onet.pl> <4d39c30f$1@news.home.net.pl>
    <ihche7$olc$1@news.onet.pl> <ihcnaq$dps$1@news.onet.pl>
    <ihcnh7$dps$2@news.onet.pl> <ihetim$f0k$2@news.onet.pl>
    <4d3afc6b$1@news.home.net.pl> <ihjq2e$kvf$1@news.onet.pl>
    <4d3dc75a$0$2441$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ihkmg7$307$10@news.onet.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <ihkvq0$307$21@news.onet.pl> <ihlome$rck$1@news.onet.pl>
    <ihmhpj$nnd$1@inews.gazeta.pl> <ihokqd$7n3$1@news.onet.pl>
    <ihopc1$muc$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.117.162.130
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1296040441 13875 195.117.162.130 (26 Jan 2011 11:14:01 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 26 Jan 2011 11:14:01 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100915
    Thunderbird/3.1.4
    In-Reply-To: <ihopc1$muc$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:634957
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-01-26 10:26, kakmar pisze:
    > Dnia 26.01.2011 The_EaGle<e...@j...com> napisał/a:
    >> No to teraz odnosząc to do całego elaboratu dyskusji - zawsze zmiana ze
    >> sprzęgłem prowadzi do ZMNIEJSZENIA momentu który działa na zęby w
    >> skrzyni co w rezultacie przyczynia się do DŁUŻSZEJ bezawaryjnej pracy
    >> tej skrzyni.
    >>
    >> Kończąc ten wątek. Moim zdaniem wnioski można wyciągnąć takie:
    >> Zmiana biegów przeprowadzona perfekcyjnie z ujęciem gazu powodującym
    >> gwałtowne hamowanie silnika powoduje powstawanie niewielkiej różnicy obr
    >> po między biegami dodatkowo hamujący silnik bez użycia sprzegła nie
    >> powinien prowadzić do uszkodzenia skrzyni.
    >> Jednak zawsze użycie sprzęgła pomaga w bardziej przyjaznym oddawaniu
    >> mocy. Konkluzja powinna moim zdaniem być taka - w jeździe sportowej jedź
    >> sobie jak chcesz- liczy się czas a nie trwałość. W jeździe co dziennej
    >> można sobie eksperymentować z dostosowaniem prędkości obr i gwałtownym
    >> ujęciem gazu podczas zmiany biegów tak aby bieg wszedł bez boleśnie ale
    >> i tak lepiej to robić ze sprzęgłem bo to tylko wydłuża czas działania
    >> skrzyni...
    >>
    > O, widzę że kolega poczynił drobne ustępstwa we własnej teorii, ale tylko
    > aby jeszcze raz spróbować postawić na swoim. Gratuluję uporu i
    > konsekwencji. Tyle że może zamiast się skupiać na retoryce, to warto by
    > się samemu lepiej nauczyć zmieniać biegi.

    Widzę że nie czytałeś dość dokładnie. Proponuje się skupić na elementach
    dotyczących hamowania silnika z 5000obr do 3000obr w 0.1s i
    zastanowieniu się co się dzieje... Nikt tego nie zanegował.

    Choćbyś nie wiem jak się długo uczył to nie przeskoczysz tego faktu.

    Pozdrawiam
    Rafał


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 26.01.11 11:19 AZ
  • 26.01.11 13:33 Jacot
  • 26.01.11 18:34 Ivam
  • 26.01.11 18:36 p 47
  • 26.01.11 18:38 Ivam
  • 26.01.11 18:38 p 47
  • 26.01.11 20:10 Arni
  • 26.01.11 20:20 Ivam
  • 26.01.11 20:43 Arni
  • 26.01.11 21:19 Ivam
  • 27.01.11 15:01 Magic
  • 27.01.11 22:28 Glub

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: