  • 11. Data: 2014-07-02 11:13:36
    Temat: Re: bez rejestratora ciężkie do udowodnienia
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ale czego udowodnienia - zajechania drogi, czy braku zajechania ... gdyby
    > ten z tylu jechal przepisowe 50 :-)
    A ja stanowczo twierdzę, że jechał 49 km/h! :)
    I nie zmienia to faktu, że kierowca Hondy Civic ma obowiązek przed zmianą
    pasa ruchu upewnić się, że nie spowoduje wykonaniem tego manewru,
    niebezpiecznej sytuacji.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 12. Data: 2014-07-02 11:15:39
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A widzisz tam przepisową prędkość ?
    A Ty nie widzisz tam przepisowych 49 km/h?
    :)
    Wciąż nie zmienia to faktu, że winnym wypadku jest kierowca Hondy...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 13. Data: 2014-07-02 11:18:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WOJO" napisał w wiadomości grup
    >A ja stanowczo twierdzę, że jechał 49 km/h! :)
    >I nie zmienia to faktu, że kierowca Hondy Civic ma obowiązek przed
    >zmianą pasa ruchu upewnić się, że nie spowoduje wykonaniem tego
    >manewru, niebezpiecznej sytuacji.

    Kierunkowskazu nie widze, zdarzenie takie dwuznaczne, bo moze z
    czystym sumieniem twierdzic ze upewnil sie iz jest za nim 50m wolnego,
    wlaczyl migacza i zjechal w bok.

    J.

  • 14. Data: 2014-07-02 11:18:54
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > tak patrzę co go tak podbiło
    Krawężnik zadziałał jak opór?
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 15. Data: 2014-07-02 11:21:36
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    > Wciąż nie zmienia to faktu, że winnym wypadku jest kierowca Hondy...

    Wcale nie powiedziane.
    Były już podobne przypadki inaczej orzekane przez sąd.

  • 16. Data: 2014-07-02 11:29:32
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

> [...]
    > I nie zmienia to faktu, że kierowca Hondy Civic ma obowiązek przed zmianą
    > pasa ruchu upewnić się, że nie spowoduje wykonaniem tego manewru,

    Kierowca Hondy miał prawo nie przewidywać, że ktoś może jechać w tym miejscu
    z tak szokującą prędkością

  • 17. Data: 2014-07-02 11:58:48
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Kierowca Hondy miał prawo nie przewidywać, że ktoś może jechać w tym
    > miejscu z tak szokującą prędkością
    Jasne.
    Miał tez prawo oddać PJ, bo umiejętność przewidywania na drodze jest
    NIEZBĘDNA do normalnego poruszania się.
    Szokującą prędkością powiadasz - na 3 pasmowej drodze, jechanie środkowym
    pasem, gdy prawy jest wolny, zmiana pasa ruchu bez upewnienia się i
    sygnalizacji.
    O czymś jeszcze zapomniałem?
    WOJO

  • 18. Data: 2014-07-02 12:08:04
    Od: "semi" <s...@b...com.pl>

    > Jasne.

    Przeczytaj:

    Tam też były 3 pasy

    http://www.sfora.pl/polska/Sad-Mial-zielone-i-pierws
    zenstwo-jest-winny-wypadku-a59603

    http://m.warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,106541,146028
    30.html?fb_action_ids=4581958806379&fb_action_types=
    og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map
    =%257B%25224581958806379%2522%253A320963921381506%25
    7D&action_type_map=%257B%25224581958806379%2522%253A
    %2522og.likes%2522%257D&action_ref_map=%255B%255D

  • 19. Data: 2014-07-02 12:14:34
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-07-02 11:58, WOJO pisze:
    > Jasne.
    > Miał tez prawo oddać PJ, bo umiejętność przewidywania na drodze jest
    > NIEZBĘDNA do normalnego poruszania się.

    No i popatrz, gość nie przewidział, że ktoś może chcieć zmienić pas ruchu :)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2014-07-02 13:00:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik semi s...@b...com.pl ...

    > Wcale nie powiedziane.
    > Były już podobne przypadki inaczej orzekane przez sąd.

    Rzeczywiście dzwuznaczne.
    Z jednej strony wydaje się, że powinno być widac nadjezdzajacy samochód w
    lusterku, z drugiej predkosc na oko x2 tego co zmieniał pas, wiec moze
    rzeczywiscie upewnił się wczesniej?
    Inna sprawa - dlaczego ten co pedził - nie zwolnił? Nie widział co się
    dzieje? Próbował zmieścic się miedzy auto a barierki?