  • Data: 2010-06-24 10:31:08
    Temat: Re: bez moto
    Od: Kefir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Elou!
    On Jun 23, 5:06 pm, "(pj)" <j...@g...com> wrote:
    > Uklony,
    >
    > Sprzedalem moto. Jakos tak dziwnie bez, ale nie tragicznie. Wlasciwie to
    > mnie w ogole nie obeszlo, malzonka jedynie uronila. Nabywca bedzie
    > testowal glownie trase nr 6 (3city - zach-pomorskie).
    >
    > To, ze nie zabolalo - mysle - swiadczy, iz dobiegl konca pewien etap.
    > Tez tu. Circa dekada, w ciagu ktorej poznalem wielu fajnych ludzi, ale
    > tez - z drugiej strony - niewielu PRZYJACIOL. W tej chwili precel i jego
    > spotkania sa nudne jak flaki bez oleju, dzieciate, bez pomyslu (poza
> [...]

    Pfff, odkrycie ;) Pecha cos miales do ludzi, choc jedna rzona lepsza
    niz kilku przyjaciol ;)
    Kontynuujac Twa mysl smiem dopowiedziec ze:
    - robienie z motocyklizmu religii od zawsze mnie bawilo;
    - tym ktorzy robia z tego sens zycia szczerze wspolczuje ubostwa
    duchowego.
    To fajny sposob spedzania wolnego czasu. Przy okazji mozna poznac
    ludzi z ktorymi znajomosc chce sie juz utrzymac do konca zycia. Tyle.
    Az i tylko.
    Zatesknisz, to pewne, bo fajnie jest czasem poza*%^c i trudno to
    zastapic substytutem.

    PS Bileta na Łopenersa zbyc musialem gdyz tornister mnie ciagnie gdzie
    indziej, ale i tak sie spotkamy jak przyjade do Sybiego na wymiane
    kapci ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef