  • 21. Data: 2012-02-16 18:17:49
    Temat: Re: będziesz siedział
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.02.2012 DoQ <p...@g...com> napisał/a:
> [...]
    Ty już nic głupszego od turbiny nie mogłeś wymyślić? Mogą też zostawiać
    pracujący silnik na wypadek jak by interwencja się nie udała i musieli
    szybko spierdalać.

    > Mowa jest o patrolach z radarami, albo "stójkowych" ze Straży Wiejskiej.
    > Oni mogą się grzać, ale ja już nie?

    A Ty już zapomniałeś? "Co wolno wojewodzie, to nie tobie, smrodzie".
    Tu nikt nawet nie ma napisane na radiowozie "By chronić i służyć" żeby
    choć stwarzać pozory.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 22. Data: 2012-02-16 18:53:29
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-02-2012 18:17, kakmar pisze:

    > Ty już nic głupszego od turbiny nie mogłeś wymyślić? Mogą też zostawiać
    > pracujący silnik na wypadek jak by interwencja się nie udała i musieli
    > szybko spierdalać.

    Ja?

    > A Ty już zapomniałeś? "Co wolno wojewodzie, to nie tobie, smrodzie".
    > Tu nikt nawet nie ma napisane na radiowozie "By chronić i służyć" żeby
    > choć stwarzać pozory.

    No tu się zgadza..

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 23. Data: 2012-02-16 20:03:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Artur Maśląg

    > Masz rację - patrol interwencyjny powinien po dojechaniu na miejsce
    > powinien siedzieć w samochodzie tak długo, aż np. turbina wystygnie.

    ROTFL! A ja mogę zostawić auto z włączonym silnikiem i iść do sklepu,
    żeby turbina sobie wystygła? Ich turbiny to jakieś inne, uprzywilejowane?

  • 24. Data: 2012-02-16 20:20:12
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-16 18:17, kakmar pisze:

    > Ty już nic głupszego od turbiny nie mogłeś wymyślić?

    Zmartwię Ciebie po raz kolejny - to nie moje pomysły. Naprawdę lepiej
    się zainteresować tematem niż strzelać na oślep.

  • 25. Data: 2012-02-16 20:26:19
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-16 18:53, DoQ pisze:

    > Ja?

    Pewnie chciał z dobrego serca coś "złośliwego" napisać (podobnie jak
    "to"), ale jak zwykle nie wyszło z braku wiedzy. Przez grzeczność
    przypomnę przetarg na pojazdy marki Kia i cyrki związane z gwarancją ;)

  • 26. Data: 2012-02-17 10:41:47
    Od: kakmar <k...@g...com>

    16-02-2012 18:17, kakmar pisze:

    > Ja?

    Nie, przecież zostawiłem wrotki z cytatami żeby było widać kogo się
    czepiam, nawet futrzak ogarnął cytowanie.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 27. Data: 2012-02-17 11:04:36
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 16.02.2012 Artur Maśląg <f...@p...com> napisał/a:

    > Pewnie chciał z dobrego serca coś "złośliwego" napisać (podobnie jak
    > "to"), ale jak zwykle nie wyszło z braku wiedzy. Przez grzeczność
    > przypomnę przetarg na pojazdy marki Kia i cyrki związane z gwarancją ;)

    A nie, nie ogarnął.
    O brak wiedzy można posądzić urzędników, którzy _jak_zwykle_ przygotowali
    spierdolone przepisy i warunki dot. przetargu, potem _jak_zwykle_
    zmarnowali w zgodzie z tymi przepisami, pieniądze podatników.
    O głupotę, czy celowe działanie, nie wolno ich posądzić bo za to łatwo
    pójść do pierdla.
    Ty oczywiście napiszesz, że to dzielna nasza władza, dzielnie boryka się
    z niezwykle niesprzyjającymi okolicznościami, i wrogim społeczeństwem.

    Ale przypominam, było o tym że władza (nawet ta pośledniejsza) siedzi
    sobie w radioli z pracującym silnikiem, za nic mając przepis, którym
    chętnie dokopią obywatelowi.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 28. Data: 2012-02-17 17:54:01
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-17 11:04, kakmar pisze:

    > A nie, nie ogarnął.

    To widzę.

    > O brak wiedzy można posądzić urzędników, którzy _jak_zwykle_ przygotowali

    Dobrze, dobrze. Gdybyś ogarnął to byś się mnie głupio nie czepiał
    chłodzenia turbin po pościgu, ponieważ gwarancja...

    > spierdolone przepisy i warunki dot. przetargu, potem _jak_zwykle_
    > zmarnowali w zgodzie z tymi przepisami, pieniądze podatników.

    Aha, masz jakieś dowody na zmarnowanie pieniędzy i wadliwy przetarg?

    > O głupotę, czy celowe działanie, nie wolno ich posądzić bo za to łatwo
    > pójść do pierdla.

    Wiesz, manię prześladowczą da się podobno leczyć. Masz dowody to
    uderzaj do sądu. To działa.

    > Ty oczywiście napiszesz, że to dzielna nasza władza, dzielnie boryka się
    > z niezwykle niesprzyjającymi okolicznościami, i wrogim społeczeństwem.

    Skąd wiedziałem, że Tobie o to chodziło od początku?

    > Ale przypominam,

    A przypominaj sobie...

  • 29. Data: 2012-02-17 17:57:36
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-17 10:41, kakmar pisze:

    > Nie, przecież zostawiłem wrotki z cytatami żeby było widać kogo się
    > czepiam, nawet futrzak ogarnął cytowanie.

    ROTFL - może zamiast się czepiać powinieneś postarać się zrozumieć
    pewne kwestie?

  • 30. Data: 2012-02-17 19:51:16
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 17-02-2012 10:41, kakmar pisze:

    > Nie, przecież zostawiłem wrotki z cytatami żeby było widać kogo się
    > czepiam, nawet futrzak ogarnął cytowanie.

    Może jednak nauczysz się odpowiadać właściwej osobie, właściwie cytując?

    --
    pozdr. Rzędzimir