  • 11. Data: 2012-02-15 22:11:42
    Temat: Re: będziesz siedział
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-02-2012 22:09, KrisPolska pisze:

    > umow sie z sasiadami na 5

    W mroźną noc śpię przy zamkniętych oknach :P

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 12. Data: 2012-02-15 22:25:39
    Od: "KrisPolska" <n...@w...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > W mroźną noc śpię przy zamkniętych oknach :P

    umow sie to pogadamy zanim zaczniesz tutaj bredzic jakies pomyje

  • 13. Data: 2012-02-15 22:41:21
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 15-02-2012 22:25, KrisPolska pisze:

    > umow sie to pogadamy zanim zaczniesz tutaj bredzic jakies pomyje

    ROTFL to po cholerę umawiasz się z sąsiadami o 5 rano na skrobanie?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 14. Data: 2012-02-15 22:54:51
    Od: "Plumpi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "news" <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > to zabulisz
    >
    > http://www.rp.pl/artykul/793784,810001-Za-rozgrzewan
    ie-auta-grozi-mandat.html

    A jak nie zabulisz to będziesz siedział :)

  • 15. Data: 2012-02-16 01:25:35
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 15.02.2012 Kuba (aka cita) <y...@w...pl> napisał/a:

    > Użytkownik "news" <s...@m...com> napisał w wiadomości

    > co mam poprawić?

    Wykrywanie Koliny.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2012-02-16 08:59:13
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-15 21:57, DoQ pisze:

    > Drzemiesz w stróżówce?

    (...)Czy panowie muszą tak napierdalać od bladego świtu?! Że nie
    podbijam karty na zakładzie o siódmej rano, to już w waszym robolskim
    mniemaniu muszę być nierobem?! Już możecie inteligentowi jebać po uszach
    od brzasku!(...)
    :)

    Lukasz

  • 17. Data: 2012-02-16 09:02:33
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-02-15 20:29, news pisze:
    > to zabulisz
    >
    > http://www.rp.pl/artykul/793784,810001-Za-rozgrzewan
    ie-auta-grozi-mandat.html

    > jk

    (...)Jeśli jednak kierowca odśnieża samochód i w tym celu włączy silnik,
    aby rozgrzać auto i usunąć z niego śnieg czy lód, policjant nie powinien
    interweniować.(...)

    Właśnie powinien podwójnie! Nie dość że silnik pracuje powyżej minuty,
    to kierujący oddala się od pojazdu!
    Kurcze, szkoda że Tusku jeszcze się nie zorientował bo już by dziura
    budżetowa była załatana!

    Lukasz

  • 18. Data: 2012-02-16 10:01:01
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-02-15 21:37, DoQ pisze:

    ie-auta-grozi-mandat.html

    > To jest dopiero hipokryzja. Dostanę mandat za kilkuminutowe grzanie się na jałowym
    biegu w
    > samochodzie spełniającym normy Euro, a jakiś brudas w śmietniku dymiącym na
    niebiesko
    > przejedzie obok mnie zadowolony i mandatu nie dostanie.

    Hipokryzja to to, że policjanci i strażnicy miejscy sami stoją i grzeją się w
    samochodach,
    a dodatkowo często oddalają się od uruchomionego pojazdu, a za to jest wyższa kara
    niż za
    stanie z właczonym silnikiem.

  • 19. Data: 2012-02-16 11:10:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-16 10:01, komar pisze:
    (...)
    > Hipokryzja to to, że policjanci i strażnicy miejscy sami stoją i grzeją
    > się w samochodach, a dodatkowo często oddalają się od uruchomionego
    > pojazdu, a za to jest wyższa kara niż za stanie z właczonym silnikiem.

    Masz rację - patrol interwencyjny powinien po dojechaniu na miejsce
    powinien siedzieć w samochodzie tak długo, aż np. turbina wystygnie.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 20. Data: 2012-02-16 12:42:56
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 16-02-2012 11:10, Artur Maśląg pisze:

    > Masz rację - patrol interwencyjny powinien po dojechaniu na miejsce
    > powinien siedzieć w samochodzie tak długo, aż np. turbina wystygnie.

    Mowa jest o patrolach z radarami, albo "stójkowych" ze Straży Wiejskiej.
    Oni mogą się grzać, ale ja już nie?

    --
    pozdr. Rzędzimir