  • 11. Data: 2011-11-09 13:38:31
    Temat: Re: będę disasemblował
    Od: " " <f...@g...pl>

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > pozostaje jeszcze opracowanie nazwy tego kompilatora:
    > moze 'rage' byloby dobre, nazwa zgrana i banalna jak
    > niewiadomoco ale poniekąd moze nie bylaby zla

    moglaby dobrze patronowac, (temu by jezyk i kompilator byl
    szybki) bo z taka nazwa trudno pojsc na kompromisy ;-)

    development will start soon

    fir

  • 12. Data: 2011-11-09 18:27:15

    <f...@g...pl> napisał(a):

    > moglaby dobrze patronowac, (temu by jezyk i kompilator byl
    > szybki) bo z taka nazwa trudno pojsc na kompromisy ;-)

    fury byloby latwiejsza nazwa (mniej ambiconalną, a ja nie mam
    ambicji), zakrecone to jest (mozliwe ze jeszcze nadam sobie dla
    ulatwienia niezliczona ilosc nazw po drodze...)