-
1. Data: 2011-11-07 10:55:47
Temat: zrodla z preprocesora
Od: " " <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
czy jest jakis sposob (zapewne jakis tool) do otrzymania
pliku z kodem taki jaki wychodzi z preprocesora do kompilatora?
np mam plik main.c ktory inkluduje rozmaite inne pliki i chce
zobaczyc wynik po zainkludowaniu wszystkiego co on inkluduje;
co jest dobre do tego celu (chodzi raczej sposoby niezalezne
ok kompilatora, zeby dzialalo po prostu ok)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
2. Data: 2011-11-07 11:00:11
Temat: Re: zrodla z preprocesora
Od: Paweł Kierski <n...@p...net>
W dniu 2011-11-07 11:55, f...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> czy jest jakis sposob (zapewne jakis tool) do otrzymania
> pliku z kodem taki jaki wychodzi z preprocesora do kompilatora?
> np mam plik main.c ktory inkluduje rozmaite inne pliki i chce
> zobaczyc wynik po zainkludowaniu wszystkiego co on inkluduje;
> co jest dobre do tego celu (chodzi raczej sposoby niezalezne
> ok kompilatora, zeby dzialalo po prostu ok)
gcc -E main.c
Inne kompilatory mają podobnie.
--
Paweł Kierski
n...@p...net
-
3. Data: 2011-11-07 14:36:51
Temat: Re: zrodla z preprocesora
Od: " " <f...@W...gazeta.pl>
Paweł Kierski <n...@p...net> napisał(a):
> W dniu 2011-11-07 11:55, f...@g...SKASUJ-TO.pl pisze:
> > czy jest jakis sposob (zapewne jakis tool) do otrzymania
> > pliku z kodem taki jaki wychodzi z preprocesora do kompilatora?
> > np mam plik main.c ktory inkluduje rozmaite inne pliki i chce
> > zobaczyc wynik po zainkludowaniu wszystkiego co on inkluduje;
> > co jest dobre do tego celu (chodzi raczej sposoby niezalezne
> > ok kompilatora, zeby dzialalo po prostu ok)
>
> gcc -E main.c
>
> Inne kompilatory mają podobnie.
>
ciekawe ze o ile moj program ma 10 tys lini/ 250 kilobajtow to
z naglowkami, a uzywam tylko
#include <windows.h>
#include <math.h>
#include <stdio.h>
#include <gl\gl.h>
#include <gl\glu.h>
ma 350 tys lini / 3 MB zrodla, przy tym preprocesor wstawia
nie wiadomo dlaczego dlugie bloki pustych wierszy, ciekawe
czy wywalenie wiekszosci tych naglowkow zmiejszylo czy nie zmniejszylo
by exe
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
4. Data: 2011-11-07 15:10:04
Temat: Re: zrodla z preprocesora
Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>
[ ] :
>
> ciekawe ze o ile moj program ma 10 tys lini/ 250 kilobajtow to
> z naglowkami, a uzywam tylko
>
> #include <windows.h>
> #include <math.h>
> #include <stdio.h>
> #include <gl\gl.h>
> #include <gl\glu.h>
>
> ma 350 tys lini / 3 MB zrodla, przy tym preprocesor wstawia
> nie wiadomo dlaczego dlugie bloki pustych wierszy, ciekawe
> czy wywalenie wiekszosci tych naglowkow zmiejszylo czy nie zmniejszylo
> by exe
>
Są spore szanse, że wywalenie któregoś drastycznie zmniejszyłoby wielkość
exeka. Tak gdzieś do zera...
Sławek
--
________ Mały poradnik życia - 81 :
_/ __/ __/ Unikaj złosliwych uwag.
\__ \__ \___________________________________________________
____________
/___/___/ Sławomir Szczyrba steev/AT/hot\dot\pl
-
5. Data: 2011-11-08 10:04:49
Temat: Re: zrodla z preprocesora
Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>
On 07/11/2011 10:55, f...@g...SKASUJ-TO.pl wrote:
> czy jest jakis sposob (zapewne jakis tool) do otrzymania
> pliku z kodem taki jaki wychodzi z preprocesora do kompilatora?
pod Visual C++ /E (wyjście na konsolę) albo /P (wyjście do pliku)
B.
-
6. Data: 2011-11-08 21:53:00
Temat: Re: zrodla z preprocesora
Od: Michoo <m...@v...pl>
W dniu 07.11.2011 15:36, f...@W...gazeta.pl pisze:
>
> ma 350 tys lini / 3 MB zrodla, przy tym preprocesor wstawia
> nie wiadomo dlaczego dlugie bloki pustych wierszy,
Oczywiście, że wiadomo dlaczego - wycięte komentarze. Jak można takich
podstaw nie znać?
--
Pozdrawiam
Michoo
-
7. Data: 2011-11-09 08:06:44
Temat: Re: zrodla z preprocesora
Od: " " <f...@W...gazeta.pl>
Michoo <m...@v...pl> napisał(a):
> W dniu 07.11.2011 15:36, f...@W...gazeta.pl pisze:
> >
> > ma 350 tys lini / 3 MB zrodla, przy tym preprocesor wstawia
> > nie wiadomo dlaczego dlugie bloki pustych wierszy,
> Oczywiście, że wiadomo dlaczego - wycięte komentarze. Jak można takich
> podstaw nie znać?
>
w sferze superdebili moze to byc trudne do pojęcia,
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
8. Data: 2011-11-09 10:14:43
Temat: Re: zrodla z preprocesora
Od: " " <k...@W...gazeta.pl>
<f...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> Paweł Kierski <n...@p...net> napisał(a):
> ciekawe ze o ile moj program ma 10 tys lini/ 250 kilobajtow to
> z naglowkami, a uzywam tylko
>
> #include <windows.h>
> #include <math.h>
> #include <stdio.h>
> #include <gl\gl.h>
> #include <gl\glu.h>
>
> ma 350 tys lini / 3 MB zrodla, przy tym preprocesor wstawia
> nie wiadomo dlaczego dlugie bloki pustych wierszy, ciekawe
> czy wywalenie wiekszosci tych naglowkow zmiejszylo czy nie zmniejszylo
> by exe
>
>
Tak tak, to sa niepotrzebne pliki naglowkowe nawsadzane przez debilnych
programistow Micro$oftu, wlasnie dlatego Windows jest taki przymulasty i sie
zawiesza. W Linuksie nie ma niepotrzebnych naglowkow, i jest szybki i stabilny!
KK
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
9. Data: 2011-11-09 10:48:05
Temat: Re: zrodla z preprocesora
Od: " " <f...@W...gazeta.pl>
<k...@W...gazeta.pl> napisał(a):
> <f...@W...gazeta.pl> napisał(a):
>
> > Paweł Kierski <n...@p...net> napisał(a):
> > ciekawe ze o ile moj program ma 10 tys lini/ 250 kilobajtow to
> > z naglowkami, a uzywam tylko
> >
> > #include <windows.h>
> > #include <math.h>
> > #include <stdio.h>
> > #include <gl\gl.h>
> > #include <gl\glu.h>
> >
> > ma 350 tys lini / 3 MB zrodla, przy tym preprocesor wstawia
> > nie wiadomo dlaczego dlugie bloki pustych wierszy, ciekawe
> > czy wywalenie wiekszosci tych naglowkow zmiejszylo czy nie zmniejszylo
> > by exe
> >
> >
>
> Tak tak, to sa niepotrzebne pliki naglowkowe nawsadzane przez debilnych
> programistow Micro$oftu, wlasnie dlatego Windows jest taki przymulasty i sie
> zawiesza. W Linuksie nie ma niepotrzebnych naglowkow, i jest szybki i
stabilny!
>
> KK
>
jest makro
#define WIN32_LEAN_AND_MEAN
i jak tego uzyje rozmiar zrodla z preprocesora spada do
80tys lini/700k - tyle ze nie kompiluje mi sie (i to na
jakichs wywolaniach z gl.h czy na moich wywolanach itoa,
jakby bez wiazku) tak ze musialbym pewnie dlugo pogrzebac
zeby to WIN32_LEAN_AND_MEAN doprowadzic do dzialania - a nie
mam sily (znowu kosci i stawy po kleszczu mnie nachrazaniaja
- poruszam sie jak 70latek)
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/