  • Data: 2009-09-15 21:19:19
    Temat: Re: baterie akumulatory w cyfrówkach
    Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J." <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:1c2d.0000020c.4aaf571b@newsgate.onet.pl...
    (...)>>

    > Moja wersja: to zależy, jakie użytkować będziesz aparat, bo oba typy
    > zródeł
    > zasilania maja wady i zalety.
    (...)
> [...]
    > NimH,
    > dlatego aparat z takim zasilaniem będzie z reguły mniejszy i lżejszy od
    > takiego na paluszki AA. Nie ma efektu pamieciowego itp. historii. Istotne,
    > jak
    > szukasz prawdziwie kieszonkowego kompakta. (...) W jednych jest
    > marnie, w innych świetnie, wydajność sprawdzić można w testach aparatów
    > np. na
    > www.dpreview.com czy gdzie indziej, nawet kierujac sie opiniami
    > użytkowników
    > [czy 3 na 4 nie jojczy,ze bateria szybko pada].
    (...)

    Dziękuję Ci za obszerną informację
    oraz wszystkim innym.

    Wyciągnęłam następujący wniosek, że najlepiej mieć dwa aparaty:
    - jeden do świata cywilizowanego z akumulatorami dedykowanymi
    i drugi na akumulatory AA, w dalsze podróże.
    :-).
    Ponieważ nie mam w planach opuszczenie cywilizacji XXI wieku mogę pozwolić
    sobie
    na aparat z akumulatorem dedykowanym.

    Pozdrawiam wszystkich Krycha.