  • Data: 2013-11-08 12:29:43
    Temat: Re: bateria słoneczna za szybą - jakie straty?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-08 10:27, fifak pisze:

    > ciekawy temat, zainteresowało mnie to, czy takie urządzenia się
    > sprawdzają:?
    >
    > http://allegro.pl/bateria-solarna-samochodowa-ladowa
    rka-akumulatora-i3665333962.html

    > niestety wszystko co droższe to obawiał bym się o kradzież...

    W opisie jest:

    " Dane techniczne
    Napięcie: 12V DC (w trybie gotowości: 16--25V)
    Prąd ładowania/wyjście: maks. 180 mA/maks. 2,4 W "

    i nic więcej.
    Bałbym się to podłączyć bez dodatkowego zabezpieczenia, choćby jakiegoś
    LM. Poza tym z tak małym prądem niewiele zdziałasz.

    Wejdź na jakieś fora związane z turystyką 4x4 - tam ludzie opisują różne
    panele. Tylko, że Ty raczej nie będziesz chciał wozić panela o
    powierzchni 0,5m2 ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam.