  • Data: 2012-10-19 04:50:55
    Temat: Re: bateria
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message
    news:50807fa2$0$1231$65785112@news.neostrada.pl...

    > Że w ogóle nie napisał, o jakiej pojemności jest oferowana bateria.

    Ależ napisał! Według niego bateria ma 4950mAh.
    Ja to widzę, widział to też kolega zakładający wątek...

    Nie widzisz jednak Ty.
    Może wysilasz się za bardzo aby nie widzieć?

    > Masz tu dla porównania prawidłowo opisaną aukcję, ze specyfikacją:
    > http://allegro.pl/bateria-motorola-c261-l6-1500mah-w
    zmacniacz-i2606286127.html

    Ale o co Ci właściwie chodzi? Bo przeszedłeś płynnie z twierdzenia
    że nie była podana w akcji pojemność baterii do łagodniejszego
    stwierdzenia, że aukcja mogłaby być bardziej prawidłowo opisana.

    Oczywiście że mogłaby być bardziej prawdłowo opisana! Zgoda! :-)
    Ale nie możesz twierdzić że pojemność sprzedawanej baterii
    nie była podana bo była i jest to oczywiste dla wszystkich
    poza Tobą. Przestań więc rżnąć głupa bo zaczyna to być nudne.

    > Też się cieszę, że pochodzę od innej małpy.

    Ktoś, kto tak strasznie dba o szczegóły powinien dostrzegać
    różnicę pomiędzy stwierdzeniem teorii ewolucji że człowiek
    i małpy mają wspólnego przodka a stwierdzeniem zdeformowanym,
    popularyzowanym przez osoby nieprzychylne teorii ewolucji, że
    człowiek pochodzi od małpy i nie używać wersji zdeformowanej, błędnej.