    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: bagażnik samochodowy na rowery na tylną klape
    Date: Fri, 13 Apr 2012 15:23:21 +0200

    W dniu 2012-04-13 14:20, Dominik & Co pisze:

    > Wyłącznie w Twojej opinii, nie zapomnij dodać.

    Nie w mojej opinii, tylko publicznie:
    <cite>
    Porządny bagażnik tego typu powinien mieć tablicę ze światłami
    (podpinasz do złącza przyczepy) wraz z miejscem na tablicę
    rejestracyjną (przekładasz).

    Jeśli tego nie ma- prosisz się o kłopoty.
    </cite>

    Czarno na białym - doradzasz przekładanie tablic z samochodu
    na bagażnik, a tego robić nie wolno.

    > Wypowiadając się "doradzasz" tak samo, jak i ja.

    Nie, ja piszę jak ja robię i dlaczego.

    > A każdy zrobi tak, jak będzie uważał i będzie
    > za to odpowiedzialny osobiście.

    No, jak Ty doradzasz to warto byś nadmienił możliwe problemy
    z zastosowania się do Twoje rady.

    > Na razie Ty przyznajesz się do łamania prawa, bo zasłaniasz
    > tablicę, której zasłaniać nie wolno, niezależnie, czy na bagażniku
    > zawiesisz sobie karton czy marchewkę.

    Ale męczysz kota - chyba dla zasady. Nie wieszam żadnej marchewki
    i stosownie uzasadniałem dlaczego montuję tablicę z numerami.

    > Łamiesz _ustawę_ UPoRD. A mnie zarzucasz (IMO niesłusznie),
    > że zawieszam tablicę niezgodnie z _rozporządzeniem_,
    > sam łamiąc przepis _ustawy_.

    LOL - Ty naprawdę masz jakiś problem. Jedynie co Tobie
    "zarzuciłem" (jak to określiłeś) to fakt, że dajesz ludziom
    rady, nie informując ich o tym, że postępując w ten sposób naruszają
    prawo, co w konsekwencji może się skończyć mandatem.
    Przy okazji przypomnę, że zwracałem również uwagę na demonizowanie
    problemu.

    > A ja pozwolę sobie mieć Twoją opinię centralnie
    > w okrężnicy i doradzać będę dalej, bo nie przedstawiłeś
    > żadnych sensownych argumentów.

    Dostałeś wcześniej stosowne uzasadnienie - nie pasowało Ci?
    Ok, Twoja sprawa.

    > Link?

    Teraz to już sam sobie poszukaj.