  • 11. Data: 2014-03-09 00:41:39
    Temat: Re: badanie techniczne
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-08 18:57, Użytkownik - nadir napisał::

    > Do kolejnego przeglądu musisz te dwa miliony nastukać. :)

    Po co, skoro już są?

  • 12. Data: 2014-03-09 01:19:51
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-07 23:53, Użytkownik - Tomasz Pyra napisał::

    > Coś tam przebąkują że zostaniesz przestępcą i pójdziesz siedzieć na dwa
    > lata za kręcenie liczników ;)

    Pomóżmy koledze z grupy. Dychę mam.
    Na paczkę fajek starczy!

    ...tfu, nie starczy. Ktoś dołoży trzy papierosy?

  • 13. Data: 2014-03-09 10:48:42
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz>

    Użytkownik "Franek Kalina" <m...@c...cn> napisał w wiadomości

    > Niezupełnie - zawalił diagnosta, ja nie sprawdziłem.

    Ale chłopaki ze SG nie mieli wglądu w ten CEPIK i nie mogli tego sprawdzić?
    Czyli jednak gumowa piecząteczka może komuś zrujnować dzień lub dwa...

    A.

  • 14. Data: 2014-03-09 19:48:36
    Od: Kniaź Jarema <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-09 10:48, Użytkownik - Ajgul napisał::

> [...]
    > Czyli jednak gumowa piecząteczka może komuś zrujnować dzień lub dwa...

    To było jakies pięć lat temu, więc być może i nie mieli. W każdym bądź
    razie faktura z przeglądu kamandirowi wystarczyła.