  • 1. Data: 2014-03-07 22:21:38
    Temat: badanie techniczne
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    Diagnosta się pomylił i wpisał za duży przebieg. Co teraz?

    http://zapisz.net/view.php?filename=843_przeglad.jpg

  • 2. Data: 2014-03-07 22:32:32
    Temat: Re: badanie techniczne
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrimsES,

    Friday, March 7, 2014, 10:21:38 PM, you wrote:

    > Diagnosta się pomylił i wpisał za duży przebieg. Co teraz?
    > http://zapisz.net/view.php?filename=843_przeglad.jpg

    Siądź i płacz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2014-03-07 22:39:54
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-07 22:21, Użytkownik - megrimsES napisał::
    > Diagnosta się pomylił i wpisał za duży przebieg. Co teraz?
    >
    > http://zapisz.net/view.php?filename=843_przeglad.jpg

    Wyretuszować dwie pierwsze cyfry i sprzedać wózek jako prawie nówkę.

  • 4. Data: 2014-03-07 22:41:33
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-03-07 22:39, Franek Kalina pisze:

    > Wyretuszować dwie pierwsze cyfry i sprzedać wózek jako prawie nówkę.

    Spoko - pomyłkę od razu zauważono. Jednak zastanawiam się co by było
    gdyby nie zauważono i poszło by to do ewidencji. Przy następnym badaniu
    zostałbym bandytą.

  • 5. Data: 2014-03-07 23:04:57
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 marca 2014 22:21:38 UTC+1 użytkownik megrimsES napisał:
    > Diagnosta się pomylił i wpisał za duży przebieg. Co teraz?
    >

    > http://zapisz.net/view.php?filename=843_przeglad.jpg

    Jak to co? Masz dokument. Pomykaj do BMW żeby nowe auto dali bo o stare tak dbałeś że
    bez żadnego remontu zrobiło taki przebieg.

  • 6. Data: 2014-03-07 23:43:05
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-07 22:41, Użytkownik - megrimsES napisał::

    > Spoko - pomyłkę od razu zauważono. Jednak zastanawiam się co by było
    > gdyby nie zauważono i poszło by to do ewidencji. Przy następnym badaniu
    > zostałbym bandytą.

    Nie popadajmy w przesadę - tam też przecież pracują myślący ludzie.

    Miałem troszkę podobną historię z przeglądem - diagnosta odesłał mnie na
    warsztat z walniętą końcówką drążka. Mechanicy zrobili co trzeba w trzy
    kwadranse i kiedy wróciłem, było już po zmianie, toteż przegląd kończył
    inny diagnosta. Oddał mi dowodzik, życzył szerokiej asfaltowej, papa,
    buziaki.
    Pół roku później zatrzymali mnie dzielni chłopcy ze Strazy Granicznej i
    kamandir po chwili studiowania papierów zapytał, dlaczego jeżdżę bez
    przeglądu. :-) Nawet lawetę mi zaproponował - taki uprzejmy był.
    Uratowała mnie faktura za przegląd, szczęśliwie zapomniana w schowku.
    Dodatkowe 120 km, jakie musiałem w jedną stronę się fatygować, aby
    wyjaśnić sprawę pieczątki, osłodziłem sobie wiązanką serdecznych życzeń
    pod adresem nieobecnego tego dnia kolegi-zmiennika diagnosty. Ten
    ostatni z komputera szybciutko wyciągnął potwierdzenie pozytywnego
    przeglądu technicznego i podstemplował dowód bez dyskusji.

  • 7. Data: 2014-03-07 23:53:08
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Fri, 07 Mar 2014 22:21:38 +0100, megrimsES napisał(a):

    > Diagnosta się pomylił i wpisał za duży przebieg. Co teraz?
    >
    > http://zapisz.net/view.php?filename=843_przeglad.jpg

    Coś tam przebąkują że zostaniesz przestępcą i pójdziesz siedzieć na dwa
    lata za kręcenie liczników ;)

  • 8. Data: 2014-03-08 13:23:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 07 Mar 2014 23:43:05 +0100 osobnik zwany Franek Kalina
    napisał:

> [...]
    > ostatni z komputera szybciutko wyciągnął potwierdzenie pozytywnego
    > przeglądu technicznego i podstemplował dowód bez dyskusji.

    i odebrałeś dowód bez pieczątki? to sam jesteś sobie winien

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2014-03-08 18:57:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    Użytkownik megrimsES napisał:
    > Diagnosta się pomylił i wpisał za duży przebieg. Co teraz?
    >
    > http://zapisz.net/view.php?filename=843_przeglad.jpg

    Do kolejnego przeglądu musisz te dwa miliony nastukać. :)

  • 10. Data: 2014-03-08 22:35:16
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-08 13:23, Użytkownik - masti napisał::

    > i odebrałeś dowód bez pieczątki? to sam jesteś sobie winien

    Niezupełnie - zawalił diagnosta, ja nie sprawdziłem.