  • 81. Data: 2012-10-18 08:20:50
    Temat: Re: badania techniczne za tanie
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-17 19:33, t? pisze:

> [...]
    > ceną wyposażenia przyzwoitej kliniki dentystycznej i kompetencjami oraz
    > ryzykiem, jakie ponosi tzw. "diagnosta" i dentysta i przestać pisać
    > głupoty. Ciężko znaleźć dentystę ze stawką 400 zł za godzinę. Nie wspomnę
    > już o tym, że ten sprzęt nie jest wykorzystywany wyłącznie do wykonywania
    > przeglądów, na co trzeba brać poprawkę licząc koszty.
    >
    > Zresztą tego nawet nie trzeba udowadniać, wystarczy spojrzeć ile tych
    > stacji powstało w ostatnich latach. Najwyraźniej to bardzo dochodowy
    > interes, skoro niemal w każdej wsi jest jakaś SKP.

    Dobrze powiedziane. Nikt ich nie zmusza do prowadzenia stacji
    diagnostycznej. Co roku 15 mln osobówek musi wydać 1.5 mld zł u
    diagnostów. Dość łatwo policzyć, ile stacji może się z tego wyżywić.

    --
    MN

  • 82. Data: 2012-10-18 08:24:38
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-17 22:06, J.F. pisze:

    > No i co z tego ?
    > PJ zostalo ci wydane bezprawnie,

    Ciekawe.

    > wiec nie masz uprawnien do prowadzenia.
    > A jak nie masz, to placisz za wypadki.
    >
    > Owszem - sad moze uznac ze nie powinienes placic, ale moze tez nie uznac.

    Spokojna głowa - w końcu uzna, że nie powinienem. Może nie na pierwszej
    sprawie, może to potrwa. Trudno.

    > I jedyna nadzieja w KPA, ze skoro uprawnienia nadano ci w drodze decyzji,
    > to cofnac mozna tylko w drodze decyzji ... ktora ma swoje prawa - i
    > dostarczenie i moment wejscia w zycie ..

    O widzisz.

    > No bo ty juz masz PJ tak dlugo ze nie wiem czy sa w stanie uniewaznic.

    A jak podpis na badaniu lekarskim jest sfałszowany?

    > No ale nalezy zakladac ze skoro wydano, to badania byly, skoro byly
    > wymagane.

    No, ale należy zakładać, że skoro wydano, to zostały spełnione
    wszystkie warunki do wydania PJ i uprawnienia kierowca posiadał.
    Tak to działa nie tylko w twoim przypadku.

    > A jesli urzedowi w aktach potrzebne, to niech urzad szuka gdzie
    > zagubil :-)
    > No chyba ze na wniosku/potwiedzeniu nie ma wymienionych wsrod zalacznikow.
    > A tu urzad ma czarno na bialym ze egzamin niewazny (chyba, nie
    > sprawdzalem).

    Z jaką datą?

    > Kiedys podobna sprawa byla w Legnicy - jakas szkola szkolila bez uprawnien.
    > kursanci zdali, jedzili, a po roku czy dwoch im PJ cofnieto, bo sprawe
    > wykryto a kurs jest obowiazkowy.

    No i co z tego by miało wynikać? Ja nie twierdzę, że po wykryciu sprawy
    nie można cofnąć uprawnień, ale to nie to samo co uznanie, że kierowca
    wcześniej ich nie posiadał i nagle miałby odpowiadać jak osoba
    uprawnień nie posiadająca. Co innego, gdyby mu udowodniono, że miał
    świadomość uzyskania ich niezgodnie z obowiązującym prawem.

    > Duzo tam trzeba - ustawic pare FR na "20", wyposazyc ciagnik w VR, a na
    > koncu chwila nieuwagi i 6 pkt sie trafi ..

    Dużo trzeba.

    > no to po cholere wspominales cos o wzywaniu policji ? :-)

    Skoro ty chciałeś każdego egzaminatora pytać o prawo jazdy to
    proszę bardzo - wzywać policję, bo masz podejrzenia. Sprawdzą
    czy ważne, czy nie podrobione, czy punktów nie ma itd. Z samego
    kartonika to wiele nie wynika, co zresztą potwierdziłeś wielokrotnie
    powyżej.

  • 83. Data: 2012-10-18 08:29:52
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-17 16:21, J.F pisze:

    3813,Ponad_pol_tysiaca_osob_straci_prawo_jazdy__Egza
    minator.html

    Ciekawa sprawa. Jak się potoczyła?
    Zabieranie ludziom prawka w tej sytuacji to zwykła kradzież. Przecież
    zdali egzamin!

    --
    MN

  • 84. Data: 2012-10-18 09:05:46
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2012-10-17 22:06, J.F. pisze:
    (...)
    > Kiedys podobna sprawa byla w Legnicy - jakas szkola szkolila bez uprawnien.
    > kursanci zdali, jedzili, a po roku czy dwoch im PJ cofnieto, bo sprawe
    > wykryto a kurs jest obowiazkowy.

    Zdaje się, że piszesz nieprawdę - nie cofnięto im uprawnień itd.

    Oto chodziło?
    http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-legnica-ponad-
    pol-tysiaca-zarzutow-dla-instruktora,nId,297466

  • 85. Data: 2012-10-18 09:31:15
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Skupmy się na tym "rzetelnie". Co to znaczy?

    Mam Ci tłumaczyć znaczenie słowa rzetelnie?

    > Dlaczego oni sprawdzają duperele, które nie mają wpływu na bezpieczeństwo?

    Bo tak nakazał ustawodawca.

    Niech sprawdzą światła, hamulce i zawieszenie.
    > Ostatecznie spaliny. Koniec.

    Trochę mało. Zapomniałeś o oponach, blachach, wyciekach.

    > Po co te dodatkowe duperele? Pamiętam, jak raz za gaśnicę mnie chcieli
    > uwalić - i uwalili. Na gaśnicy był termin " marzec roku xxxx". Byłem
    > pierwszego marca i pan uznał, że termin minął. Po rozmowie z jego szefem
    > (który trzymał stronę pracownika) uznałem, że więcej tam nie pojadę.

    Nikt w tym wątku nie twierdzi, że nadgorliwość jest czymś dobrym.

    > Stracili klienta, który serwisował u nich w ciągu 10 lat 4 samochody. Z
    > powodu nadgorliwego diagnosty.

    Jakoś przeżyją... ;-) Jak im ubędzie w ten sposób klientów, to nauczą się,
    że klient zawsze ma rację i sprawny samochód...

  • 86. Data: 2012-10-18 09:32:09
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

> [...]
    > już o tym, że ten sprzęt nie jest wykorzystywany wyłącznie do wykonywania
    > przeglądów, na co trzeba brać poprawkę licząc koszty.

    Nie wiesz o czym mówisz albo leczysz się u kowala.

    http://www.s-medi.pl/cennik-s-medi cennik w małej mieścinie, terminy 3-4
    miesięczne.

    Wystawienie SKP od podstaw /działka pozwolenia itd./ to bez 1 mln nie
    podchodź.

  • 87. Data: 2012-10-18 10:08:56
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 października 2012 23:04:06 UTC+2 użytkownik JK napisał:
    > W dniu 2012-10-16 22:44, Filip pisze:
    >
    > Ja jestem za tym aby

    > Teraz badania kosztują mniej ale, jak sam
    >
    > zauważyłeś, takie złomy jeżdżą po drogach. Co
    >
    > zmieni podniesienie opłat? Stacje zaopatrzą
    >
    > się w super systemy do wykrywania zużytych
    >
    > hamulców czy porysowanych szyb?
    >
    > Nie stać ich teraz na sprzęt do badania
    >
    > amortyzatorów?
    >
    > A może wreszcie kupią bateryjki do latarek i
    >
    > zaczną oglądać podwozia?
    >

    > Ciekawe ilu diagnostów odpowiedziało finansowo

> [...]

    Praca dodatkowa dla każdego. 15 zł / h. Wprowadzanie danych na stronach www,
    wypełnianie ankiet internetowych. 3-5 godzin dziennie. Krótkie CV proszę kierować pod
    adres mailowy: a...@w...pl

  • 88. Data: 2012-10-18 10:57:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@m...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > No co, może nieprawda? ;)

    kolega się śmiał, że zatrollować ci się nie udało.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 89. Data: 2012-10-18 12:39:11
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-10-18 09:32, BaX pisze:

    > http://www.s-medi.pl/cennik-s-medi cennik w małej mieścinie, terminy 3-4
    > miesięczne.

    Poszukuję chętnych do wspólnego zainwestowania w przychodnię / klinikę
    stomatologiczną w Cieszynie, bo widzę, że konkurencji u was nie ma.
    Wypełnienie od 150, kanałowe od 250 / kanał - toż to przegięcie. A jak
    nazwać trzy dychy za wizytę kontrolną - gwóźdź do trumny może?
    Takie ceny u nas też niektórzy oferują (no bez tej kontroli, bo to jest
    śmieszne), ale w przybytku, który jest czynny 24/7/365 i wchodzisz z biegu.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 90. Data: 2012-10-18 13:11:23

    Thu, 18 Oct 2012 09:32:09 +0200, w
    <507fb05d$0$1308$65785112@news.neostrada.pl>, "BaX" <bax@_klub.chip.pl>
    napisał(-a):

    > http://www.s-medi.pl/cennik-s-medi cennik w małej mieścinie, terminy 3-4
    > miesięczne.

    Ceny trochę wesołe :).
    Widać cieszynianie bogaci...
    A podobno w Czechach/Słowacji to samo kosztuje _znacznie_ mniej.