  • 91. Data: 2012-10-18 14:42:46
    Temat: Re: badania techniczne za tanie
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > http://www.s-medi.pl/cennik-s-medi cennik w małej mieścinie, terminy 3-4
    > miesięczne.

    >Ceny trochę wesołe :).

    Wysokie? Na śląsku w podobnych gabinetach płacisz x2-3 za to samo.

    >Widać cieszynianie bogaci...

    Tam się zapisują klienci nawet z niemiec którzy odwiedzają rodziny w kraju
    np. w okresie świąt.

  • 92. Data: 2012-10-18 15:43:58
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-10-17 19:33, t? pisze:

    > Sprawdź ile ten niesamowity sprzęt kosztuje. Następnie porównaj np. z
    > ceną wyposażenia przyzwoitej kliniki dentystycznej i kompetencjami oraz
    > ryzykiem, jakie ponosi tzw. "diagnosta" i dentysta i przestać pisać
    > głupoty.

    Czy ja piszę coś o cenie? Czy ja w ogóle cokolwiek twierdzę?
    Jedyną głupotą była Twoja uwaga od czapy:

    > Niby co tyle kosztuje? Podnośnik kolumnowy? Młotek? Latarka? Z niczego
    > innego zwykle nie korzystają, bo im się nie chce.

    bo to z czego korzystają, i czy im się chce, nie ma znaczenia.

  • 93. Data: 2012-10-18 18:52:18
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-10-18 14:42, BaX pisze:

    > Wysokie? Na śląsku w podobnych gabinetach płacisz x2-3 za to samo.

    Aha - wypełnienie od 450 zł, jeden kanał od 750 zł, kontrola za 90 zł.
    Przejrzałem kilka cenników klinik na Śląsku i żadna nie ma nawet
    zbliżonych cen do tego poziomu. Aczkolwiek rzeczywiście - tanio w
    porównaniu z Trójmiastem to nie jest.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 94. Data: 2012-10-18 19:22:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Poszukuję chętnych do wspólnego zainwestowania w przychodnię / klinikę
    > stomatologiczną w Cieszynie, bo widzę, że konkurencji u was nie ma.
    > Wypełnienie od 150, kanałowe od 250 / kanał - toż to przegięcie.

    jeden mój kumpel zapłacił za leczenie kanałowe z zatruwaniem dwóch zębów
    1500 zł.
    Przy czym jeden zatruli mu prawdopodobnie bez potrzeby, po prostu nie
    trafili w ten bolący.
    A Ty mówisz, że 250 to dużo....

    P.S.
    Ja bym nie zapłacił nawet połowy tej ceny 250.

  • 95. Data: 2012-10-18 20:09:12
    Od: liquidmolly <b...@a...invalid>

    On Thu, 18 Oct 2012 19:22:06 +0200, Cavallino wrote:

    > Użytkownik "LEPEK" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > jeden mój kumpel zapłacił za leczenie kanałowe z zatruwaniem dwóch zębów
    > 1500 zł.

    A mogl zaplacic 4500, nie stac go bylo?

    > Przy czym jeden zatruli mu prawdopodobnie bez potrzeby, po prostu nie
    > trafili w ten bolący.

    LOL
    poszedl do kowala, ktory ci konie podkuwal?

    > A Ty mówisz, że 250 to dużo....

    250/kanal, ale tego juz nie byles w stanie przyswoic

    > P.S.
    > Ja bym nie zapłacił nawet połowy tej ceny 250.

    Wiemy, wiemy, zemby zjadles na krenceniu fajera, wiec nie ma juz za co
    placic u dentysty

  • 96. Data: 2012-10-18 20:29:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam.pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 01:08:56 -0700 (PDT), k...@g...com
    napisał(a):

    > a...@w...pl

    agnescio to jakiś spamer, a każdy spamer to pijak, a każdy pijak to
    złodziej, a kto by się chciał zadawać ze złodziejami?

  • 97. Data: 2012-10-18 21:04:36
    Od: tÎż

    Jakub Witkowski wrote:

    > Czy ja piszę coś o cenie?

    Czyli tak sobie po prostu bredzisz bez związku z kontekstem. Trzeba było
    tak od razu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 98. Data: 2012-10-18 21:05:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2012 09:05:46 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    > W dniu 2012-10-17 22:06, J.F. pisze:
    > (...)
    >
    > Zdaje się, że piszesz nieprawdę - nie cofnięto im uprawnień itd.
    > Oto chodziło?
    > http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-legnica-ponad-
    pol-tysiaca-zarzutow-dla-instruktora,nId,297466

    Nie, znacznie starsza sprawa.
    Wtedy prezydent mowil ze on juz podjal decyzje o zatwierdzeniu, ale policja
    mu sie sprzeciwiala, bo "skad wiadomo ze zostali poprawnie wyszkoleni ?".

    Egzamin w koncu wszystkiego nie sprawdza, wiec skad wiadomo :-)

    Moze wtedy sprzeciw udalo sie zlekcewazyc, moze teraz inny prezydent ..

    J.

  • 99. Data: 2012-10-18 21:08:12
    Od: tÎż

    BaX wrote:

    > http://www.s-medi.pl/cennik-s-medi cennik w małej mieścinie, terminy 3-4
    > miesięczne.

    Najwyraźniej jakiś niedobór dentystów w tej Twojej "mieścinie", bo ja w
    niemalże luksusowej klinice w centrum Warszawy płacę niewiele więcej.

    Ale tak swoją drogą, to gdzie tam masz 400 zł za godzinę u dentysty (NIE
    protetyka i NIE chirurga)?

    > Wystawienie SKP od podstaw /działka pozwolenia itd./ to bez 1 mln nie
    > podchodź.

    A kto normalny tak to liczy? Na tej zasadzie, to żaden biznes się nie
    opłaca.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 100. Data: 2012-10-18 21:26:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-10-18 21:05, J.F. pisze:

    pol-tysiaca-zarzutow-dla-instruktora,nId,297466

    > Nie, znacznie starsza sprawa.

    Jak znacznie to może daj jakiegoś linka.

    > Wtedy prezydent mowil ze on juz podjal decyzje o zatwierdzeniu, ale policja
    > mu sie sprzeciwiala, bo "skad wiadomo ze zostali poprawnie wyszkoleni ?".

    Coś kręcisz. Policja nie może cofnąć uprawnień (póki co). Daj linki.

    > Egzamin w koncu wszystkiego nie sprawdza, wiec skad wiadomo :-)

    Idąc tym tropem to zapytam - co w takim razie sprawdza egzamin?

    > Moze wtedy sprzeciw udalo sie zlekcewazyc, moze teraz inny prezydent ..

    Jakie lekceważenie? Wiesz, jest coś takiego jak prawo.