eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodybadania techniczne za tanieRe: badania techniczne za tanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: badania techniczne za tanie
    Date: Thu, 18 Oct 2012 09:31:15 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <k5ob81$he9$1@node2.news.atman.pl>
    References: <507e7406$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <k5lvok$nsu$1@news.task.gda.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <k5m70f$db6$1@node2.news.atman.pl> <k5o6vd$nq5$1@news.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-67-158-86.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1350545473 17865 89.67.158.86 (18 Oct 2012 07:31:13 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Oct 2012 07:31:13 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Antivirus: avast! (VPS 121017-1, 2012-10-17), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469002
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:k5o6vd$nq5$1@news.task.gda.pl...

    > Skupmy się na tym "rzetelnie". Co to znaczy?

    Mam Ci tłumaczyć znaczenie słowa rzetelnie?

    > Dlaczego oni sprawdzają duperele, które nie mają wpływu na bezpieczeństwo?

    Bo tak nakazał ustawodawca.

    Niech sprawdzą światła, hamulce i zawieszenie.
    > Ostatecznie spaliny. Koniec.

    Trochę mało. Zapomniałeś o oponach, blachach, wyciekach.

    > Po co te dodatkowe duperele? Pamiętam, jak raz za gaśnicę mnie chcieli
    > uwalić - i uwalili. Na gaśnicy był termin " marzec roku xxxx". Byłem
    > pierwszego marca i pan uznał, że termin minął. Po rozmowie z jego szefem
    > (który trzymał stronę pracownika) uznałem, że więcej tam nie pojadę.

    Nikt w tym wątku nie twierdzi, że nadgorliwość jest czymś dobrym.

    > Stracili klienta, który serwisował u nich w ciągu 10 lat 4 samochody. Z
    > powodu nadgorliwego diagnosty.

    Jakoś przeżyją... ;-) Jak im ubędzie w ten sposób klientów, to nauczą się,
    że klient zawsze ma rację i sprawny samochód...

    Pozdrawiam
    X

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: