  • Data: 2012-10-16 22:44:31
    Temat: Re: badania techniczne za tanie
    Od: Filip <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-16 22:14, neoniusz pisze:
    > Tak sobie z ciekawosci wszedlem na forum norcom, bo przyspamowali i
    > postanowilem zmienic e-mail na "jednorazowy" - oto co znalazlem (w
    > skrocie chodzi o to, ze "przedsiebiorcy" chca podwyzszenia oplaty za
    > badania techniczne, bo "nie przystaje już zupełnie do dzisiejszych
    > realiów w zakresie ponoszonych przez nas kosztów prowadzenia
    > działalności gospodarczej.") ROTFL! Biorac pod uwage jak wyglada
    > przecietne badanie techniczne to moge powiedziec tylko jedno - w dupach
    > sie poprzewracalo.

    Nie masz pojęcia ile kosztuje stacja diagnostyczna, opłaty, dzierżawa,
    podatki, wypłaty, zusy.. Nie masz najmniejszego pojęcia. Więc nie
    pierdziel, że komuś się w dupach poprzewracało! Ja jestem za tym aby
    badania kosztowały 500 zł rocznie. Żeby rozbierali tyle ile trzeba i
    sprawdzali czy auto nie jest zrobione z trzech albo czterech, żeby
    sprawdzali geometrię, stan techniczny blach. Ja nie mam ochoty mijać się
    przy dużej prędkości z samochodem, który od 8 lat powinien być
    zutylizowany, który ma flinstona zamiast poszycia podłogi, który jedzie
    bokiem, który nie ma hamulców, który ma zużyte wahacze, który ma
    porysowaną przednią szybę albo światła do regeneracji... Niech kasują
    więcej i porządnie sprawdzają auta!

    Jestem za!