  • Data: 2012-10-16 23:03:53
    Temat: Re: badania techniczne za tanie
    Od: JK <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-16 22:44, Filip pisze:
    Ja jestem za tym aby
    > badania kosztowały 500 zł rocznie. Żeby
    > rozbierali tyle ile trzeba i sprawdzali czy
    > auto nie jest zrobione z trzech albo czterech,
    > żeby sprawdzali geometrię, stan techniczny
    > blach. Ja nie mam ochoty mijać się przy dużej
    > prędkości z samochodem, który od 8 lat
    > powinien być zutylizowany, który ma flinstona
    > zamiast poszycia podłogi, który jedzie bokiem,
    > który nie ma hamulców, który ma zużyte
    > wahacze, który ma porysowaną przednią szybę
    > albo światła do regeneracji... Niech kasują
    > więcej i porządnie sprawdzają auta!
    >
    > Jestem za!

    Teraz badania kosztują mniej ale, jak sam
    zauważyłeś, takie złomy jeżdżą po drogach. Co
    zmieni podniesienie opłat? Stacje zaopatrzą
    się w super systemy do wykrywania zużytych
    hamulców czy porysowanych szyb?
    Nie stać ich teraz na sprzęt do badania
    amortyzatorów?
    A może wreszcie kupią bateryjki do latarek i
    zaczną oglądać podwozia?

    Ciekawe ilu diagnostów odpowiedziało finansowo
    albo karnie, za dopuszczanie złomu do
    poruszania się po drogach?

    Próbują nas doić i tyle.

    JK