  • Data: 2007-01-28 16:15:00
    Temat: Re: awaria Futuro/Netia
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Ja natomiast jutro nie pojde do 10 innych isp po lacze. bo nie ma juz gdzie
    >isc. z netia sie rozstalem, bo dwa miesiace czekalem az mi laskawie zechca
    >zrobic z 12Mbit na 20 + wyjscie na swiat co najmniej gorsze o polowe niz
    >gts. profuturo - sprawa w sadzie. tktelekom - szkoda gadac, musielismy
    >zaplacic za wczesniejsze zerwanie umowy. tpsa nie lubie :), cdp mnie olalo
    >trzy krotnie, atman zaspiewal za lastmile najpierw 18k, pozniej 8k.

    eee, poobrażałeś sobie wszystkie sklepy to się dziwisz ;)

    a tak naprawdę, ostatnio atman za lastmile zażyczył sobie o ile pamiętam:
    "koszt miesięcznej dzierżawy sprzetu max. 5600 PLN"
    z czego chodziło o radio STM-1.

    Zależy jak to daleko jest, ale jeżeli w grę wchodzi 38GHz lub 23GHz to ta
    cena leci w dół.

    No i chcąc być poważnym dostawcą - może byś w BGP zainwestował ?
    Nie będziesz miał takich problemów.

    Marcin