  • Data: 2007-01-28 15:44:52
    Temat: Re: awaria Futuro/Netia
    Od: K <t...@n...ma.takiego.numeru> szukaj wiadomości tego autora

    Michal W. napisał(a):

    > Ech Panowie... Klient by chcial:
    >
    > - dostac usluge z ostatnia mila
    > - po ethernecie
    > - z potrojnym backup'em
    > - miec bezposredni kontakt do pracownikow technicznych
    > - miec bezposredni kontakt do handlowcow
    > - aby w BOA zawsze ktos kompetentny czekal na telefon od klienta
    > ... a wszystko to Placac 100zl/mbit
    >
    > Niestety takie rzeczy to tylko w Erze :)

    nie. ja klient posiadajacy skromne 20Mbit z GTS jak dam dupy przed swoim
    klientem z nie swojej winy (hint padaczka wczorajsza, padaczka tydzien
    wczesniej, padaczka miesiac temu, etc) to strace klienta ktory jutro
    podpisze umowe z jednym z 10 innych isp tylko na niego czekajacymi. a
    klientela to glownie taka co lubi miec niskie pingi w CeeSie i zeby nie
    cielo w TimSpiku.

    Ja natomiast jutro nie pojde do 10 innych isp po lacze. bo nie ma juz
    gdzie isc. z netia sie rozstalem, bo dwa miesiace czekalem az mi
    laskawie zechca zrobic z 12Mbit na 20 + wyjscie na swiat co najmniej
    gorsze o polowe niz gts. profuturo - sprawa w sadzie. tktelekom - szkoda
    gadac, musielismy zaplacic za wczesniejsze zerwanie umowy. tpsa nie
    lubie :), cdp mnie olalo trzy krotnie, atman zaspiewal za lastmile
    najpierw 18k, pozniej 8k.

    pozdro.