  • Data: 2007-01-30 09:04:58
    Temat: Re: awaria Futuro/Netia
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wemif" <w...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ephpie$gmr$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >a Futuro we Wroclawiu lezy i kwiczy. Infolinia mowi, ze przeciety jakis
    > swiatlowod Energis/TKT. Przewiduja, ze wroci za 4h jak pospawaja,
    > czyzby zadnego backupu Wroclaw nie mial? Milutko.

    Jesli kto ktolwiek kiedykolwiek powie Ci ze ktos przecial swiatlowod TKT to
    mozesz byc na 99% pewny, ze to nie ma nic wspolnego z prawda. Mnie
    tlumaczenie o przecietych swiatlowodach znudzilo sie niemal rok temu, gdy
    slyszalem to prawie co 2 tygodnie. Chyba ze mamy w kraju jakas bojowke co to
    na celu ma ciecie swiatlowodow, ale wlasnie tych jednych jedynych nalezacych
    do TKT...

    W.