  • 1. Data: 2010-10-12 19:16:46
    Temat: avr debugowanie
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    Chciałbym zapytać w jaki sposób mogę przetestować działanie programu nie
    mając fizycznie urządzenia na którym miało by to działać.
    Docelowo bedzie to atmega8 pomyślałem więc o avr-gdb
    Niestety nie jest to tak łatwe jak w wypadku zwykłych programów pod linuxem.

    Posiadam simulavr niestety nie bardzo wiem jak to uruchomić.

    Na sieci znalazłem taki przykład
    $simulavr -d atmega8 -g -D -P

    ale brakuje mu jakiś parametrów.

    Czy ktos moze napisac krok po kroku jak uzyc tych programów i zdebudowac
    jakis prosty program.
    Drugie pytanie to czy istnieje jakis inny debuger niz simulavr? Jak rozumiem
    jtag to debuger sprzetowy wiec sie nie nadaje.

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 2. Data: 2010-10-13 04:37:33
    Temat: Re: avr debugowanie
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-10-12 21:16, Miron (Asha) Kitkowsk pisze:
> [...]
    > Drugie pytanie to czy istnieje jakis inny debuger niz simulavr? Jak rozumiem
    > jtag to debuger sprzetowy wiec sie nie nadaje.

    VMLAB

    pzdr
    JS

  • 3. Data: 2010-10-13 09:30:37
    Od: "Miron (Asha) Kitkowsk" <a...@w...wp.mxx.wp.pl>

    JS wrote:

    > VMLAB

    chyba nie. Nie ma wersji pod linux, i musze miec hardware.

    A nie wie ktos jak uzywac avr-gdb i innych?

    --
    Na wszystko nie można odpowiadać "tak"

  • 4. Data: 2010-10-13 10:55:33
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@a...control.slupsk.pl>

    W dniu 13.10.2010 11:30, Miron (Asha) Kitkowsk pisze:

    > chyba nie. Nie ma wersji pod linux, i musze miec hardware.

    Pod wine VMLAB działa bez problemu.
    O co chodzi z tym hardware ?