  • 41. Data: 2015-11-03 20:40:41
    Temat: Re: autostradą pod prąd
    Od: masti <g...@t...hell>

    yabba wrote:

    > news:n1am6d$klo$1@dont-email.me...
    >> yabba wrote:
    >>
    >>> Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    >>> wiadomości
    >>> news:n1a9h4$ddk$1@node2.news.atman.pl...
    >>>>W dniu 2015-11-03 o 11:43, yabba pisze:
    >>>>
    >>>>> https://www.google.pl/maps/@52.219982,21.0127083,3a,
    75y,280.02h,67.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1sv918mLz9Mihhy
    GFFidKDkg!2e0!7i13312!8i6656

    > To spróbuję zatelefonować. Kiedyś tam dzwoniłem w sprawie zapadniętej
    > jezdni, to nie chcieli przyjąć i odesłali pod inny numer. Może się zmieniło.

    jak ostatnio zgłosiłem wyskakujący dekiel od hydranu to wodociągi w 15
    minut przyjechały naprawić :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2015-11-04 04:58:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Shrek" <...@w...pl> wrote in message news:n18c8t$61k$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > awaryjny po lewej stornie to już coś wyjątkowego. Jadące z naprzeciwka
    > "pod prąd" samochody też rzadki widok. Jeden ok - głupek źle wjechał, ale
    > cała masa - jak w dowcipie o blondynce? Jedziemy dalej - na węźle druga
    > jezdnia po prawej stronie to może nic nadzwyczajnego, ale już w trasie? I
    > brak drugiej jezdni z lewej? I coraz więcej samochodów pod prąd. Nie ma
    > bata żeby się nie zorientować, że coś jest nie tak.
    >
    > To co nimi powoduje, żeby zamiast zjechać na awaryjny jechać pod prąd
    > swoim prawym? Mają takie zaćmienie, że właściwy lewy mylą z awaryjnym?

    Są naćpani? Pijani w trupa? Zagadani, rozbawieni, beztroscy?

  • 43. Data: 2015-11-14 12:07:53
    Od: j...@i...pl

    http://piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl/artykul/wy
    padek-na-a1-w-sieroslawiu-kierowca-hondy-ktora-jecha
    la,3567152,art,t,id,tm.html

    "Prawie półtora promila alkoholu miał kierujący hondą accord, która 1
    listopada nad ranem zderzyła się czołowo z ciężarowym renault. W
    tragicznym wypadku na A1 w Sierosławiu zginęły trzy osoby - wszystkie
    były pijane.
    Znane są już wyniki badań krwi trzech śmiertelnych ofiar wypadku na A1
    w Sierosławiu. Hondą accord, która jechała autostradą A1 pod prąd,
    podróżowało 6 osób. Trzy zginęły na miejscu, trzy w ciężkim stanie
    trafiły do szpitali w Piotrkowie, Łodzi i Bełchatowie.

    Jak ustaliła Prokuratura Rejonowa w Piotrkowie, kierowca hondy miał
    1,46 promila alkoholu. Dwie zmarłe kobiety - 20-latka i 27- latka,
    także były pijane. Jak mówi Sławomir Mamrot, rzecznik Prokuratury
    Okręgowej w Piotrkowie miały 1,68 i 2.37 promila.

    Pijany był także mężczyzna, który trafił do szpitala w Łodzi - on
    został zbadany w dniu wypadku, miał 3 promile alkoholu.

    Do wypadku doszło 1 listopada. Hondą jechało sześcioro młodych ludzi,
    mieszkańców gm. Konopnica i Złoczew. Jak już wiadomo, noc z soboty na
    niedzielę spędzili w dyskotece Protektor w Woli Krzysztoporskiej.
    Policja i prokuratura wyjaśniają, jak to się stało, że ich auto
    jechało A1 pod prąd. "

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 44. Data: 2015-11-14 12:14:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-14 o 12:07, j...@i...pl pisze:
    > tragicznym wypadku na A1 w Sierosławiu zginęły trzy osoby - wszystkie
    > były pijane.

    To już się robi nagonkę nawet na pijanych pasażerów?

    --
    Liwiusz

  • 45. Data: 2015-11-14 12:23:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 14.11.2015 12:14, Liwiusz wrote:

    > To już się robi nagonkę nawet na pijanych pasażerów?

    Akurat tu nagonka na paxów niezależnie czy trzeźwych czy pijanych jest
    na miejscu. Skoro wracali z dyskoteki, to zapewne doskonale wiedzieli że
    kierowca jest najebany (najebany a nie jakieś tam 0,5).

    Shrek.

  • 46. Data: 2015-11-14 13:04:03
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]

    na miejscu. Skoro wracali z dyskoteki, to zapewne doskonale wiedzieli że
    kierowca jest najebany (najebany a nie jakieś tam 0,5).
    ---
    Bywa, że mężowie biją żony, więc skoro/jeśli jesteś żonaty to zapewne też
    bijesz.

  • 47. Data: 2015-11-14 14:39:03
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

> [...]

    > niedzielę spędzili w dyskotece Protektor w Woli Krzysztoporskiej.
    > Policja i prokuratura wyjaśniają, jak to się stało, że ich auto

    Czyli jednak przejechali pod prąd ponad 15 kilometrów. Niesamowite.

    MJ

  • 48. Data: 2015-11-15 00:22:51
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 14 Nov 2015 12:23:55 +0100, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    wiedzieli że
    > kierowca jest najebany (najebany a nie jakieś tam 0,5).

    To tylko dowód na to, że karanie za popełnione decyzję w stanie
    upojenia jest nonsensem. Dlaczego odpowiedzialność karną prokuratora
    kradnacego batona można zatrzeć chwilową "niepoczytalnością", to
    jaką niepoczytalność ma pijany kierowca zabierający pasażerów? Albo
    pijani pasażerowie wysiadający do pojazdu kierowanego przez pijanego
    kierowcę? Myślę że sa bardziej niepoczytalni, odpowiedzialność karna
    kierowcy w takich przypadkach jest nonsensem.

    --
    Marek

  • 49. Data: 2015-11-15 08:21:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15.11.2015 o 00:22, Marek pisze:
> [...]
    > pasażerowie wysiadający do pojazdu kierowanego przez pijanego kierowcę?
    > Myślę że sa bardziej niepoczytalni, odpowiedzialność karna kierowcy w

    Tyle że ten kto chlał, jest winien swojej niepoczytalności właśnie
    dlatego, że doprowadził się do niej celowo.
    Nikt go do chlania nie zmuszał, więc nie jest to i być nie powinna
    okoliczność łagodząca, wręcz przeciwnie.

  • 50. Data: 2015-11-15 10:20:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 15.11.2015 00:22, Marek wrote:

> [...]
    > pasażerowie wysiadający do pojazdu kierowanego przez pijanego kierowcę?
    > Myślę że sa bardziej niepoczytalni, odpowiedzialność karna kierowcy w

    Myślę, że się mylisz. Chyba, że ktoś w nich wmusił ten alkohol siłą.

    Shrek.