  • 21. Data: 2015-11-03 13:54:38
    Temat: Re: autostradą pod prąd
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 03.11.2015 10:12, J.F. wrote:

    > Wczesniej olales podwojna ciagla, to teraz cie pojedyncza zatrzyma ? :-)

    Myślę, że tak. Nie dlatego, żebym czuł przed nią jakiś specjalny
    respekt, ale na autostradzie nie mam zwyczaju zmiany pasów na kilku
    metrach:P

    >>> P.S. nie autostrada ... ale to jeszcze pamietasz
    >>> https://www.google.pl/maps/@51.1103921,17.0264657,3a
    ,75y,49.12h,74.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1saAe4MEK8RCXmv
    Ya-Jmi9VQ!2e0!7i13312!8i6656

    > Jadac pierwszy raz ... mozna wjechac w torowisko.

    Pewnie po to postawili znak zakazu;) Ale masz rację - pewnie można;)

    sHREK.

  • 22. Data: 2015-11-03 14:16:52
    Od: Przemek <p...@g...com>

    Oni jechali znacznie dłużej pod prąd. Jechali w kierunku Łodzi i pod prąd jechali od
    Woli Krzysztoporskiej. To już nie jest autostrada, a jej kontynuacja jako DK1.
    Wracali z dyskoteki znajdującej się tuż przy trasie i jak najbardziej da się tam
    zjechać z trasy, wjazd też jest możliwy, ale zgodnie z przepisami i zdrowym
    rozsądkiem można jechać tylko w kierunku Częstochowy. Jedyne wytłumaczenie to chyba
    znaczenie po imprezie, mgła - a była spora i być może małe doświadczenie kierującej?

  • 23. Data: 2015-11-03 14:17:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 03.11.2015 10:12, J.F. wrote:

    >Myślę, że tak. Nie dlatego, żebym czuł przed nią jakiś specjalny
    >respekt, ale na autostradzie nie mam zwyczaju zmiany pasów na kilku
    >metrach:P

    Sam fakt wjazdu od lewej strony na autostrade powinien budzic
    watpliwosci, ale:
    -moze ktos nie ma doswiadczenia autostradowego, a moze ma z Anglii :-)
    -na skomplikowanych wezlach sie i to zdarza,
    -na skomplikowanych wezlach to jedziesz, jedziesz i nie wiesz gdzie
    jestes :-)

    ,75y,49.12h,74.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1saAe4MEK8RCXmv
    Ya-Jmi9VQ!2e0!7i13312!8i6656

    >Pewnie po to postawili znak zakazu;) Ale masz rację - pewnie można;)

    Znak dotyczy jezdni, gdzie byloby pod prad.
    Tu musisz zdecydowac ktora zebre przeciac :-)
    A pasow tam nacpane
    https://www.google.pl/maps/@51.1104843,17.0259372,3a
    ,75y,105.15h,70.02t/data=!3m6!1e1!3m4!1sWjYuKM3QIlw8
    WzR1vVLPeQ!2e0!7i13312!8i6656

    J.

  • 24. Data: 2015-11-03 14:21:01
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 02.11.2015 Shrek <...@w...pl> napisał/a:

    > Nie mogę tego pojąć. Dobra - można wjechać pod prąd na rozbiegówkę -
    > każdemu może się pewnie zaćmienie zdarzyć, choć logika podpowiada że nie

    Z artykułu:

    http://belchatow.naszemiasto.pl/artykul/wypadek-na-a
    1-w-sieroslawiu-przy-jednej-z-rannych-ofiar,3559212,
    art,t,id,tm.html

    wynika, że mogli jechać z Protectora w Woli Krzysztoporskiej.

    Tam jest dziki wjazd na Gierkówkę (w kierunku na Katowice),
    po byłej stacji paliw.

    https://www.google.pl/maps/@51.3427114,19.5975338,55
    0m/data=!3m1!1e3
    https://www.google.pl/maps/@51.3438864,19.5984594,3a
    ,75y,251.68h,62.46t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDitP0kpiC4X1
    CzKvmAjyLg!2e0!7i13312!8i6656

    W artykule sugerują "przypadkowość":

    "Śledczy, jak przyznaje prokurator Piotr Grochulski, nie wykluczają,
    że stało się przypadkowo, jeszcze na krajowej jedynce, bo wiele
    wskazuje na to, że pasażerowie hondy bawili się na dyskotece Protektor,
    skąd jedną z dróg można dojechać do jezdni w kierunku Katowic."

    ale mnie to raczej wygląda na pijacką fantazję.

    --
    Dominik & kąpany (via debianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 25. Data: 2015-11-03 14:23:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-03 o 13:54, Shrek pisze:
    ,75y,49.12h,74.19t/data=!3m6!1e1!3m4!1saAe4MEK8RCXmv
    Ya-Jmi9VQ!2e0!7i13312!8i6656

    > Pewnie po to postawili znak zakazu;)

    Właśnie nie postawili, chyba masz jakąś plamę na monitorze ;)
    (albo źle interpretujesz znaki postawione dla innych jezdni).

    > Ale masz rację - pewnie można;)

    Jedynie niewyraźny znak poziomy "BUS" coś tam oznajmia.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2015-11-03 14:33:39
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 02.11.2015 20:21, j...@i...pl pisze:

    > W materiale jest mowa o tym, że są to mieszkańcy okolic Wielunia.
    > Czyli jechali z Lodzi (?) w kierunku Piotrkowa. Da się wjechać pod
    > prąd, bo na zjeździe z 91 na A1 są roboty drogowe (budowa węzła) i
    > ruch odbywa się tam po jednej jezdni w obu kierunkach.

    Wypadek był na nitce w kierunku Katowic, czyli jechali z Piotrkowa w
    kierunku Łodzi. Jeśli prawdą jest to, co mówią o '11 kilometrach pod
    prąd', to wjechali na autostradę na węźle Piotrków Trybunalski Południe,
    co wydaje się dość trudne, jeśli bez premedytacji.

    W jednym z portali policja stawia hipotezę, że byli w dyskotece w Woli
    Krzysztoporskiej. Wracając stamtąd można wjechać na jedynkę w miejscu,
    gzie nie ma autostrady, i można się pomylić, ale to jest aż 15
    kilometrów od miejsca wypadku, nie chce się wierzyć, że tyle
    przejechali. Poza tym jazda stamtąd przez A1 do S8 zamiast przez DK74
    wydaje się mało sensowna.

    Ja mam inną hipotezę - byli w dyskotece w Łodzi, Rzgowie czy tam gdzieś.
    Wracając przegapili węzeł Rzgów, a jak się połapali, że jadą na Piotrków
    zamiast na Sieradz, to zawrócili.

    MJ

  • 27. Data: 2015-11-03 15:10:11
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Jankowski" napisał w wiadomości grup

    >Wypadek był na nitce w kierunku Katowic, czyli jechali z Piotrkowa w
    >kierunku Łodzi.

    Cos inaczej. Lodz-Piotrkow-Katowice sa w tej kolejnosci.
    Ale z Wielunia to moze lepiej przez Sieradz jechac ?

    Chyba ze miales na mysli kierunek _Z_ Katowic.

    >Jeśli prawdą jest to, co mówią o '11 kilometrach pod prąd', to
    >wjechali na autostradę na węźle Piotrków Trybunalski Południe, co
    >wydaje się dość trudne, jeśli bez premedytacji.

    Nawet z premedytacja dosc trudne, chyba ze remonty otworzyly nowe
    sciezki.

    >Ja mam inną hipotezę - byli w dyskotece w Łodzi, Rzgowie czy tam
    >gdzieś. Wracając przegapili węzeł Rzgów, a jak się połapali, że jadą
    >na Piotrków zamiast na Sieradz, to zawrócili.

    Brzmi rozsadnie, ale z drugiej strony ... strasznie nierozsadnie :-)

    Az tak glupi by byli, czy chcieli wrocic tylko 100m i to wystarczylo ?

    J.

  • 28. Data: 2015-11-03 15:14:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał w wiadomości grup
> [...]
    50m/data=!3m1!1e3
    >https://www.google.pl/maps/@51.3438864,19.5984594,3
    a,75y,251.68h,62.46t/data=!3m6!1e1!3m4!1sDitP0kpiC4X

    Bardzo dziki, bo zauwaz ze dwa stare sasiednie zablokowane barierami.

> [...]
    >skąd jedną z dróg można dojechać do jezdni w kierunku Katowic."
    >ale mnie to raczej wygląda na pijacką fantazję.

    No wlasnie - gdzie tu "przypadek" ?
    Ze ich tam jakas stara nawigacja mogla pokierowac droga przez stacje,
    to sie moglo zdarzyc, ale zeby pod prad ?

    J.

  • 29. Data: 2015-11-03 15:28:05
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    %84/@52.426337,16.938674,3a,55.4y,93.39h,83.1t/data=
    !3m4!1e1!3m2!1sRmtMJYNgq2hNBiXW9MaS4A!2e0!4m2!3m1!1s
    0x47045ca83b5ceed1:0x74e876700b4deb7

    75y,280.02h,67.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1sv918mLz9Mihhy
    GFFidKDkg!2e0!7i13312!8i6656

    > geometria to jest OK a podejrzewam, że wykonawca tego daszka miał w
    > dupie że zasłania znaki i pewnie nie ma to zadnego projektu tylko jest
    > zrobione na pałę. A to on powinien ten znak przełozyć.

    Rondo jest tam tak niewyraźne, że sam mam odruch pojechać tam prosto.
    Dostawienie znaku na środku wysepki nie zrujnowałoby budżetu Warszawy, a
    poprawiło bezpieczeństwo.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 30. Data: 2015-11-03 15:30:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    75y,280.02h,67.93t/data=!3m6!1e1!3m4!1sv918mLz9Mihhy
    GFFidKDkg!2e0!7i13312!8i6656

    > Zasłanianie znaku drogowego to wykroczenie, wypadałoby zgłosić.

    Dawno już nie wjeżdżałem z tej strony. Jak będę w okolicy, to specjalnie
    sprawdzę czy tak jest nadal i zgłoszę. Tylko gdzie?
    Z drugiej strony, to dziwne, że żaden urzędnik odpowiedzialny za drogi tego
    nie zauważył. Albo jakaś ekipa od napraw znaków.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba