-
11. Data: 2010-11-15 19:14:45
Temat: Re: Re: autostrada - maksymalna długo ć odcinka prostego 2000m ?
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Mon, 15 Nov 2010, Bydlę wrote:
> Ograniczenie prędkości maksymalnej do 5 km/h ocali tysiąc bazylionów istnień
> ludzkich.
Co ciekawe, jest prawdopodobne, że statystyka z okresu kiedy 5kmp/h
wymagało gońca (z flagą) przed pojazdem to potwierdzi :|
Ale ja nie o tym.
> Ograniczenie prędkości maksymalnej do minus 3 km/h naprodukuje bazylion
> istnień ludzkich.
W kwestii formalnej (cóż na to poradzę, taki dzień).
Przyjąwszy iż skuteczność szkód na ciele w razie wypadku jest
proporcjonalna do energii, a tym samym kwadratu prędkości
pojazdu, Twoją ostatnią tezę można w wiadomym celu zwinąć
w rulonik... ;P
pzdr, Gotfryd
-
12. Data: 2010-11-15 19:54:13
Temat: Re: autostrada - maksymalna dĹugo Ä odcinka prostego 2000m ?
Od: "Massai" <t...@w...pl>
Gotfryd Smolik news wrote:
> On Mon, 15 Nov 2010, Bydlę wrote:
>
> > Ograniczenie prędkości maksymalnej do 5 km/h ocali tysiąc
> > bazylionów istnień ludzkich.
>
> Co ciekawe, jest prawdopodobne, że statystyka z okresu kiedy 5kmp/h
> wymagało gońca (z flagą) przed pojazdem to potwierdzi :|
> Ale ja nie o tym.
>
> > Ograniczenie prędkości maksymalnej do minus 3 km/h naprodukuje
> > bazylion istnień ludzkich.
>
> W kwestii formalnej (cóż na to poradzę, taki dzień).
> Przyjąwszy iż skuteczność szkód na ciele w razie wypadku jest
> proporcjonalna do energii, a tym samym kwadratu prędkości
> pojazdu, Twoją ostatnią tezę można w wiadomym celu zwinąć
> w rulonik... ;P
Nie znasz się.
Przy prędkości minus 3 km/h ogromna większość kierowców powie "p...lę,
nie jadę".
A z p...lenia wiadomo co wychodzi...
--
Pozdro
Massai
-
13. Data: 2010-11-15 20:16:52
Temat: Re: autostrada - maksymalna długo ć odcinka prostego 2000m ?
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2010-11-15 19:54, Massai pisze:
> Gotfryd Smolik news wrote:
>
>> On Mon, 15 Nov 2010, Bydlę wrote:
>>
>>> Ograniczenie prędkości maksymalnej do 5 km/h ocali tysiąc
>>> bazylionów istnień ludzkich.
>>
>> Co ciekawe, jest prawdopodobne, że statystyka z okresu kiedy 5kmp/h
>> wymagało gońca (z flagą) przed pojazdem to potwierdzi :|
>> Ale ja nie o tym.
>>
>>> Ograniczenie prędkości maksymalnej do minus 3 km/h naprodukuje
>>> bazylion istnień ludzkich.
>>
>> W kwestii formalnej (cóż na to poradzę, taki dzień).
>> Przyjąwszy iż skuteczność szkód na ciele w razie wypadku jest
>> proporcjonalna do energii, a tym samym kwadratu prędkości
>> pojazdu, Twoją ostatnią tezę można w wiadomym celu zwinąć
>> w rulonik... ;P
>
> Nie znasz się.
>
> Przy prędkości minus 3 km/h ogromna większość kierowców powie "p...lę,
> nie jadę".
> A z p...lenia wiadomo co wychodzi...
O to to to - proponuję także lobbing za całkowitym zakazem używania
świateł w samochodach. Znakomita "większość powie "p...lę,
nie jadę".
A z p...lenia wiadomo co wychodzi... "
Doświadczenie z "20 stopniem zasilania" dowodzi, że to działa...
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
-
14. Data: 2010-11-15 21:38:00
Temat: Re: autostrada - maksymalna długo ć odcinka prostego 2000m ?
Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>
"Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
news:ibs0v6$iva$1@inews.gazeta.pl...
>
> O to to to - proponuję także lobbing za całkowitym zakazem używania
> świateł w samochodach. Znakomita "większość powie "p...lę,
> nie jadę".
A ilu bedzie Yossarianow? "Zgas swiatla i dodaj gazu, tak jedzie sie
lepiej!" ;-)
--
Axel
-
15. Data: 2010-11-15 22:29:58
Temat: Re: Re: autostrada - maksymalna długo ć odcinka prostego 2000m ?
Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
On 2010-11-15 19:14:45 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:
> On Mon, 15 Nov 2010, Bydlę wrote:
>
>> Ograniczenie prędkości maksymalnej do 5 km/h ocali tysiąc bazylionów
>> istnień ludzkich.
>
> Co ciekawe, jest prawdopodobne, że statystyka z okresu kiedy 5kmp/h
> wymagało gońca (z flagą) przed pojazdem to potwierdzi :|
Nie. Pierwszy motoryzacyjny trup powstał (a właciwie: padł) przy
prędkości poniżej 5 kmh.
:-)
>
>> Ograniczenie prędkości maksymalnej do minus 3 km/h naprodukuje bazylion
>> istnień ludzkich.
>
> W kwestii formalnej (cóż na to poradzę, taki dzień).
> Przyjąwszy iż skuteczność szkód na ciele w razie wypadku jest
> proporcjonalna do energii, a tym samym kwadratu prędkości
> pojazdu, Twoją ostatnią tezę można w wiadomym celu zwinąć
> w rulonik... ;P
Jakich szkód?
W tym rozumowaniu rachujemy liczbę żywych i martwych.
Prędkości nie podstawiamy do wzoru, a tylko notujemy jej wartość.
:-)
--
Bydlę
-
16. Data: 2010-11-15 22:59:09
Temat: Re: autostrada - maksymalna długo ć odcinka prostego 2000m ?
Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
Bydlę napisal:
> Nie. Pierwszy motoryzacyjny trup powstał (a właciwie: padł) przy
> prędkości poniżej 5 kmh.
> :-)
Wliczasz ten murek, który w roku 1771 skasował Cugnot? ;)
Dla przypomnienia:
http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Fardi
erdeCugnot20050111.jpg&filetimestamp=20050112185455
--
Pozdrawiam,
Jacek
-
17. Data: 2010-11-15 23:00:13
Temat: Re: autostrada - maksymalna długo ć odcinka prostego 2000m ?
Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
Axel napisal:
> A ilu bedzie Yossarianow?
> "Zgas swiatla i dodaj gazu, tak jedzie sie lepiej!" ;-)
Wszyscy Egipcjanie? ;)
--
Pozdrawiam,
Jacek
-
18. Data: 2010-11-15 23:59:50
Temat: Re: Re: Re: autostrada - maksymalna długo ć odcinka prostego 2000m ?
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Mon, 15 Nov 2010, Bydlę wrote:
> On 2010-11-15 19:14:45 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
> said:
>
>> Co ciekawe, jest prawdopodobne, że statystyka z okresu kiedy 5kmp/h
>> wymagało gońca (z flagą) przed pojazdem to potwierdzi :|
>
> Nie. Pierwszy motoryzacyjny trup powstał (a właciwie: padł) przy prędkości
> poniżej 5 kmh.
> :-)
No i teraz odnieś to do ludności ;) (a co sobie liczbą pojazdów
zawracać głowę :P)
>> Przyjąwszy iż skuteczność szkód na ciele w razie wypadku jest
>> proporcjonalna do energii, a tym samym kwadratu prędkości
[...]
>
> Jakich szkód?
> W tym rozumowaniu rachujemy liczbę żywych i martwych.
Współczynnik "dobrze trafionych" do trafionych ogółem też
może być, tg(v)^2 pewnie dobrze odda kształt krzywej.
Z wnioskiem jak poprzednio.
> Prędkości nie podstawiamy do wzoru, a tylko notujemy jej wartość.
Ależ notujemy, obok "udanych wypadków"!
> :-)
:)
pzdr, Gotfryd
-
19. Data: 2010-11-16 00:32:51
Temat: Re: autostrada - maksymalna długo ć odcinka prostego 2000m ?
Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
On 2010-11-15 22:59:09 +0100, Jacek_P <L...@c...edu.pl> said:
> Bydlę napisal:
>> Nie. Pierwszy motoryzacyjny trup powstał (a właciwie: padł) przy
>> prędkości poniżej 5 kmh.
>> :-)
>
> Wliczasz ten murek, który w roku 1771 skasował Cugnot? ;)
Prawie.
Pamiętam opis przejechania człowieka (najlepiej oddaje typoweg trupa
komunikacyjnego tamtych lat, bo pod powozy, furmanki czy rozszalałe
konie tak się ówczas wpadało) pojazdem gnającym jakieś cztery wiorsty
na pacierzy z półtorasta...
;-)
--
Bydlę
-
20. Data: 2010-11-16 00:35:40
Temat: Re: Re: Re: autostrada - maksymalna długo ć odcinka prostego 2000m ?
Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>
On 2010-11-15 23:59:50 +0100, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> said:
>> Jakich szkód?
>> W tym rozumowaniu rachujemy liczbę żywych i martwych.
>
> Współczynnik "dobrze trafionych" do trafionych ogółem też
> może być, tg(v)^2 pewnie dobrze odda kształt krzywej.
Ale my tylko trupy liczymy - więc nie ma podstawiania prędkości do wzoru.
:-)
I skoro przy dodatnich trupów mnóstwo, to przy ujemnych (jest późno,
alkohol rozgrzał me cielsko, w głowie milutko rauszyk urzęduje, więc
stosujemy prostą proporcyą) trupy muszą być ujemne!
;-)
--
Bydlę