  • 11. Data: 2010-05-14 00:59:35
    Temat: Re: autostrada gdansk-łód? -kiedy?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 13 May 2010 22:55:04 +0200, Cavallino wrote:

    >Proponował, ale na zwykłe drogi.

    Na austrady tez. Tylko ze obowiazkowe, a autostrad jeszcze nie bylo
    :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-05-14 09:46:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Na austrady tez.

    Co znaczy "też"?
    Znaczy że te same winietki miały obejmować i to i to?
    Zagłoba też kiedyś Niderlandami handlował i też chętnych nie było.

    >Tylko ze obowiazkowe, a autostrad jeszcze nie bylo
    > :-)

    Ano właśnie.
    Czyli płacić miałeś TYLKO za krajówki.

  • 13. Data: 2010-05-15 13:56:39
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 May 2010 09:46:07 +0200, Cavallino wrote:

    >Co znaczy "też"?
    >Znaczy że te same winietki miały obejmować i to i to?

    O ile pamietam to tak - autostrady bylyby w winiety wlicozne.

    >Ano właśnie.
    >Czyli płacić miałeś TYLKO za krajówki.

    No, ja akurat kawalek autostrady mialem i nawet czesto z niej
    korzystalem, patataj-patataj :-)

    J.