  • 1. Data: 2011-01-23 15:53:12
    Temat: automatyczne FR
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    Ustawa chyba weszla w kolejna faze -
    http://www.policja.pl/mapa/m11.html

    J.

  • 2. Data: 2011-01-23 17:47:48
    Temat: Re: automatyczne FR
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2011-01-23 15:53, J.F. wrote:

    > Ustawa chyba weszla w kolejna faze -
    > http://www.policja.pl/mapa/m11.html

    Na datę na mapie patrzyłeś? Nic dziwnego, że obecne 4 fotoradary na
    skrzyżowaniu w Tarczynie na siódemce są zaznaczone jako lokalizacja
    planowana.

    :)

    Piotr

  • 3. Data: 2011-01-23 19:18:09
    Od: marcink <m...@g...pl>

    W dniu 2011-01-23 15:53, J.F. pisze:

    > Ustawa chyba weszla w kolejna faze -
    > http://www.policja.pl/mapa/m11.html
    >
    > J.

    Aż się przestraszyłem, że polikwidowali fotoradary bo na trasie
    Włocławek - Toruń niema żadnego a są co 5km średnio albo i częściej.
    Ale mapa z 2006 to jakaś strasznie odległa przeszłość w tym temacie.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2011-01-23 19:26:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 23 Jan 2011 19:18:09 +0100, marcink wrote:

    >Aż się przestraszyłem, że polikwidowali fotoradary bo na trasie
    >Włocławek - Toruń niema żadnego a są co 5km średnio albo i częściej.
    >Ale mapa z 2006 to jakaś strasznie odległa przeszłość w tym temacie.

    Moze i racja, ale odnosnik sie pojawia na stronie
    http://dlakierowcow.policja.pl/
    Czyli zakladam ze cos w miare aktualnego.

    No i ten "automatyczny nadzor" smierdzi calkiem nowa ustawa.

    J.

  • 5. Data: 2011-01-25 00:49:47
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin J.F.

    > No i ten "automatyczny nadzor" smierdzi calkiem nowa ustawa.

    Trzeba będzie kupić roletki? ;)