  • 1. Data: 2009-10-19 13:22:12
    Temat: automatyczna sekretarka
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Muszem (chociaż nie chcem) zrobić coś w rodzaju automatycznej sekretarki.
    Znaczy ma mi toto odebrać połączenie na numerze wewnętrznym, ewentualnie
    wyemitować jakiś komunikat do "abonamenta",
    przyjąć kod w DTMF, i o ile kod jest OK, wyemitować sygnał z linii tel. na
    wzmacniacz.
    Taki wynalazek. No i szukam czego się da w tej materii, żeby nie wyważać
    wyważonych drzwi, jak to się mówi :)
    Czy mnie się wydaje, czy dobrze pamiętam, że w EP był projekt automatycznej
    sekretarki, pamięta ktoś ?
    Nawet się zastanawiałem, czy by nie przerobić takiej gotowej sekretarki, ale
    podejrzewam,że to walka by była i chyba łatwiej zrobić ab ovo, jak mówią
    hodowcy kur.
    No więc pomyślałem sobie, że pewnie taka sekretarka nada się jako wzorzec :)

  • 2. Data: 2009-10-19 13:29:45
    Temat: Re: automatyczna sekretarka
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    Sprawdz wczesniej czy centrala ,ktora masz zastosowana nie ma podobnej
    funkcji - ktorys z panasonicow mial opcje "wlaczenia" sie do radiowezla - po
    wybraniu numeru i chyba tez kodu.

    K.

  • 3. Data: 2009-10-19 13:33:55
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Sprawdz wczesniej czy centrala ,ktora masz zastosowana nie ma podobnej
    > funkcji - ktorys z panasonicow mial opcje "wlaczenia" sie do radiowezla -
    > po wybraniu numeru i chyba tez kodu.

    Sprawdze, ale toto chyba ma być niezależne od centrali. Ale - sprawdze...

  • 4. Data: 2009-10-19 13:38:46
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > mówią hodowcy kur.
    > No więc pomyślałem sobie, że pewnie taka sekretarka nada się jako wzorzec

    a moze pecet z asteriskiem ?

    c.

  • 5. Data: 2009-10-19 13:44:51
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > a moze pecet z asteriskiem ?

    nie no, bez przesady :) Robię sobie tutaj powoli schemacik, i na jakimś AVR
    + ISD + MT zrobię, tylko nie chce zrobić jakiegoś głupstwa z obciążaniem
    linii, wolałbym sie wzorować na czymś.

  • 6. Data: 2009-10-19 16:16:22
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > nie no, bez przesady :) Robię sobie tutaj powoli schemacik, i na jakimś
    > AVR + ISD + MT zrobię, tylko nie chce zrobić jakiegoś głupstwa z
    > obciążaniem linii, wolałbym sie wzorować na czymś.

    Poszukaj jakiegoś starego zyxela, wiele modemów sprzed paru lat miały to w
    sobie. Wspomniany zyxel 33.6 na 100%.
    Przem

  • 7. Data: 2009-10-19 18:05:47
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl>

    > Poszukaj jakiegoś starego zyxela, wiele modemów sprzed paru lat miały to w
    > sobie. Wspomniany zyxel 33.6 na 100%.

    Ale że co miał ? Bo modem gdzies powinienem mieć, i to nie wiem , czy nie
    tenże model...

  • 8. Data: 2009-10-19 20:07:34
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    > Ale że co miał ? Bo modem gdzies powinienem mieć, i to nie wiem , czy nie
    > tenże model...

    Wbudowaną w siebie obsługę sekretarki, a w zasadzie całego, prostego call
    center. Mogłeś budować wybierane tonowo scenariusze itd. Nie pamiętam
    dokładnie, ale chyba nie potzrebował włączonego kompa do prostej obsługi.
    Przem

  • 9. Data: 2009-10-19 20:51:12
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    sundayman pisze:

    > Ale że co miał ? Bo modem gdzies powinienem mieć, i to nie wiem , czy nie
    > tenże model...

    Automatyczną sekretarkę z możliwością odsłuchiwania nagrań zdalnie lub
    po połączeniu z komputerem (przesłaniu WAV'a do komputera, AFAIR to było
    z kompresją ADPCM). Podobne możliwości miały modemy USR Sportster Voice.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 10. Data: 2009-10-19 22:27:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Adam,

    > Automatyczną sekretarkę z możliwością odsłuchiwania nagrań zdalnie lub
    > po połączeniu z komputerem (przesłaniu WAV'a do komputera, AFAIR to było
    > z kompresją ADPCM). Podobne możliwości miały modemy USR Sportster Voice.

    Wszystko fajnie ale to było realizowane programowo.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl