  • Data: 2009-10-20 10:21:07
    Temat: Re: automatyczna sekretarka
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hbjp30$16af$1@news2.ipartners.pl...

    > z ust mi to wyjąłeś ;-)
    > peceta, który da rade pewnie za stówkę, może dwie już kupisz
    > nie wiem czy potrzebowałbyś kartę z portami FXO/FXS
    > (ja mam całkiem poważny system bez takich portów)
    > ale reszta jest "za darmo"
    >
    > miałbyś rozwiązanie elastyczne
    > i standardowe

    Gdyby to miało być dla mnie, to kto wie.
    Ale to ma być dla jaśnie pana klienta w postaci "idiotoodpornego
    pudełeczka", co to z jednej strony do centrali z drugiej do wzmacniacza i
    koniec.
    I małe ma być. Tak że żadne tam PC :) . Panie, kto by to obsługiwał ? ? To
    by trzeba etat utworzyć, to by trzeba szkolenie przeprowadzać, to by trzeba
    do Watykanu pisać...