  • Data: 2009-10-20 10:51:55
    Temat: Re: automatyczna sekretarka
    Od: "Cezar" <c...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:hbk327$one$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Gdyby to miało być dla mnie, to kto wie.
    > Ale to ma być dla jaśnie pana klienta w postaci "idiotoodpornego
    > pudełeczka", co to z jednej strony do centrali z drugiej do wzmacniacza i
    > koniec.

    wiec wsadzasz PC w jakies przemyslowe pudelko, wyprowadzasz dwa
    wyjscia -wejscie lini tel, i wyjscie audio.

    > I małe ma być. Tak że żadne tam PC :) .
    widziales plyty micro, nano albo pico ITX ?

    >Panie, kto by to obsługiwał ? ? To
    Nikt. Takie pudelka dzialaja latami bez jakiejkolwiek ingerencji.

    > by trzeba etat utworzyć, to by trzeba szkolenie przeprowadzać, to by
    > trzeba do Watykanu pisać...

    Co bedzie jesli...
    - klient bedzie chcial zmienic kod dostepu
    - zmienic czas po którym podniesie linie
    - zmienic nagraną zapowiedź slowną
    - nagrywać te połączenia
    - przekierowac polaczenie
    - wprowadzic access liste
    -
    - wprowadzic milion innych zmian ktore mozna sobie tylko wyobrazic.

    c.