eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyautomat audi a4 3.0Re: automat audi a4 3.0
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Robson <r...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: automat audi a4 3.0
    Date: Fri, 27 Aug 2010 11:00:49 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 9
    Message-ID: <i57us1$9ds$1@news.onet.pl>
    References: <4c776ff3$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 62.233.192.4
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282899649 9660 62.233.192.4 (27 Aug 2010 09:00:49 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 27 Aug 2010 09:00:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.2.8) Gecko/20100802
    Thunderbird/3.1.2
    In-Reply-To: <4c776ff3$0$21001$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2306821
    [ ukryj nagłówki ]

    Zanim olej w skrzyni nie osiagnie odpowiedniej temparatury, komputer nie
    pozwoli np. zapiac lock-up'u, a bez tego zawsze jest strata na obrotach
    na konwerterze hydrokinetycznym (obroty skrzyni < obroty silnika). Na
    rozgrzanej skrzyni moment zapiecia lock-up'u jest rozny dla roznych
    skrzyn, zalezny od biegu, obciazenia, gwaltownosci wciskania gazu -
    gwaltowne wcisniecie najczesciej rozpina lock-up i powoduje kick-down,
    czyli redukcje biegu.

    R

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: