  • Data: 2011-11-12 19:41:46
    Temat: Re: auto ze sporym przebiegiem
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MalyMJ" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:j9m909$gdb$1@news.onet.pl...

    > moje berlingo 1.4 lpg ma 295 tysi. od trzech lat u mnie codziennie rano
    > pali z pierwszego, nawet przy -25, pomijam oczywiscie czas kiedy
    > rozladowalem aku nie zgaszona lampka i musialem pchac
    >
    > auta dostawcze takie przebiegi osiagaja nawet w dwa lata i nic im nie jest
    >
    > mysle ze to wszystko w temacie

    Znałem takiego VW transportera (nówka salon), który osiągnął taki przebieg w
    dwa lata i wysrało sie w tym samochodzie dosłownie wszystko począwszy od
    zgonu skrzyni biegów. Mało tego on jeździł na lekko i głównie w trasy a nie
    codzienna poniewierka w korkach. Oczywiście to jest skrajny przypadek i nie
    wyznacznik, ale ciekawostka ;)

    --
    pozdrawiam
    kml