  • Data: 2011-11-12 21:00:31
    Temat: Re: auto ze sporym przebiegiem
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-11 15:54, Mikar pisze:
    > Mam Hyundaia Accenta II, który miał przykre zdarzenie i chyba zakończy swój
    > żywot. Trafia mi się okazja kupna tanio podobnego tylko z przebiegiem ok. 180
    > tys. km. Jest książka serwisowa, z której wynika, że był regularnie
    > serwisowany. Ale mam trochę obawy czy to duże ryzyko kupować z takim

    A czemu by nie? Przynajmniej przebieg nie kombinowany :)
    Nie dalej jak 2 lata temu, kupowałem Accenta I '95 z AT z przebiegiem
    305 kkm. Fakt, że od rodziny, ale jakoś się tym zbytnio nie przejmowałem
    - 10 lat u jednego właściciela, w 80% jezdzony po trasach. Austriacki
    "pikiel" jest bardziej rygorystyczny niz nasze przeglądy roczne i
    zerówki przy sprzedaży nowego.
    Rok temu go sprzedałem z przebiegiem 315 kkm - nie kręcony...
    Kolega jest zadowolony, do tej pory mnie nie pogodnił, co dobrze
    świadczy o aucie :)

    Ja bym brał, bo taki przebieg to pikuś... Pan Pikuś, zwłaszcza jak ma
    długo służyć

    PJE