    From: "pavellz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: auto zamiast ztm
    Date: Sat, 2 Jul 2011 01:03:22 +0200

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:iul6c5$1n9$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > gdyby nie rdza to byloby ciekawe jako maly wozek na zakupy
    > maly 3cyl silnik, niskie oc, tanie czesci, maly jak kaszlak a silnik z
    > przodu
    > taka miniaturka samochodu
    >
    > sam bym taki kupil gdyby nie wlasnie pkt 5 - bezpieczenstwo

    To ja powiem, że mimo moich początkowych przygód z tym pojazdem
    polecam poprzedniego Chevroleta Sparka. Hiperbezpieczne to to nie jest,
    ale za 10 000 (o ile to oczywiście jest według Ciebie niewysoka kwota)
    można znaleźć auto w dobrym stanie, z dwoma airbagami.
    W naprawach nie wychodzi drogo pod względem części,
    bo sporo można dopasować z matiza (wahacz przedni
    można dostać za 50 zł, cylinderek hamulcowy za 35 zł itp.).
    Jak dotychczas przez 50 000 wymieniłem przekładnię, bo stara się posypała
    po tym jak wjechałem nocą na nieoznakowany fragment remontowanej drogi,
    oraz diody alternatora, po przepłynięciu zalanej ulicy.

    Minusem napewno jest wykończenie auta, na którym oszczędzano jak się da,
    ale jeśli to ma tylko jeździć...

    Pozdrawiam
    Paweł