  • Data: 2010-07-07 18:48:56
    Temat: Re: auto do 30 tys tanie w utrzymaniu na gaz
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-07-07 14:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Mi nędzną pandzinką wychodziło około 8l/100km... benzyny.

    Właśnie jeździłem rumuńskim niedźwiedziem (Panda VAN) z DC do Łodzi.
    I tak prawdę mówiąc to spaliła na 300km - 25litrów wachy ;) to wychodzi
    8,33l / 100km :)
    Silnik 1,2 - prędkości w porywach do 130km/h na gierkówce.

    I gdzie my tu mówimy o ekonomii ?? Ciekawi mnie jak się porusza i ile
    spala 1,3 Multijet w tym wynalazku ??

    Pozdrawiam !!