-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!usenet.b
lueworldhosting.com!feeder02.blueworldhosting.com!npeer01.iad.highwinds-media.c
om!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sat, 17 Aug 2013 02:58:02 +0200
From: _Michał <m...@g...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:17.0) Gecko/20130620
Thunderbird/17.0.7
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: auto dla przyjemności
References: <520ba8cf$0$1252$65785112@news.neostrada.pl>
<kugr50$tcv$1@node2.news.atman.pl> <kulgqd$c9j$2@node1.news.atman.pl>
<kum0sn$22h$1@node2.news.atman.pl>
<520e9ee1$0$1219$65785112@news.neostrada.pl>
<kumd60$eta$1@node2.news.atman.pl>
<520ebfe8$0$1451$65785112@news.neostrada.pl>
<kumgtq$ida$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <kumgtq$ida$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 40
Message-ID: <520eca9d$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 89-64-233-133.dynamic.chello.pl
X-Trace: 1376701085 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1246 89.64.233.133:18284
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2671
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2501708
[ ukryj nagłówki ]On 8/17/2013 2:42 AM, Deflegmator wrote:
>> z fajnych rzeczy już miał ESP, chyba to było RWD
>> ale nie wywalało tyłu przy każdym zakręcie przy każdej
>> prędkości jak w bmw v12,
>
> Bo 3.5 V6 to nie to samo co 5.7 V8. Downsizing Amerykanom nie
> wychodził nigdy. I wolałbym , żeby zostali przy swoich monstrach...
> Tyle, że manewry w stylu połączenia z fiatem temu nie służą. :/ I
> w ogóle czasy są chujowe.
> Obawiam się, że wkrótce w trzysetce zawita jakieś eurobieda 1.9
> JTD...
wiesz co....
Możliwe że prawdziwej ameryki nie zastałem w tym 3.5 ;)
2.4 diesel z fiata stilo ;) lol
żadna eurobieda!!! te amerykańskie silniki to jakaś chora
polska legenda. Tak jak legendy o wyposażeniu amerykańskich
aut 10 lat temu, chore....
jesteśmy w państwie UniaEuropejska i to na czole sobie musimy przykleić:
http://ppnt.pl/images/UNIA_dla_PPNT/EU_logo.JPG
wyjścia nie ma, gdzie tu lokalny patriotyzm ?
Mustang 500 GT (czyli 300 koni z hakiem) to jeszcze zrozumieć można ;)
ale nie te 300 (stare) i Chargery... nigdy
za to nowy, 'włoski' crysler 300 jest ok (prawie lancia ;) ) :
http://image.motortrend.com/f/photo_gallery/sedans/1
110_2012_chrysler_300_photo_gallery/35324908/2012-ch
rysler-300-interior.jpg
i to jeździ, tak naprawdę jeździ.
generalnie powtórzony wyczyn Carlosa Ghosna jak Renault
wykupywało Nissana
tylko że teraz Renault robi aut z prawdziwym "przytupem" ;)
Następne wpisy z tego wątku
- 17.08.13 03:36 Deflegmator
- 17.08.13 03:53 _Michał
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida