  • Data: 2013-08-17 02:42:34
    Temat: Re: auto dla przyjemności
    Od: "Deflegmator" <w...@M...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Michał wrote:

    > Starszą wersją jeździłem, w 2006 wersją z 2006:
    >
    > http://images.thecarconnection.com/lrg/2006_dodge_ch
    arger_100008470_l.
    > jpg
    >
    > Silnik chyba 3.5, koło 250koni
    > z fajnych rzeczy już miał ESP, chyba to było RWD
    > ale nie wywalało tyłu przy każdym zakręcie przy każdej
    > prędkości jak w bmw v12,

    Bo 3.5 V6 to nie to samo co 5.7 V8. Downsizing Amerykanom nie
    wychodził nigdy. I wolałbym , żeby zostali przy swoich monstrach...
    Tyle, że manewry w stylu połączenia z fiatem temu nie służą. :/ I
    w ogóle czasy są chujowe.
    Obawiam się, że wkrótce w trzysetce zawita jakieś eurobieda 1.9
    JTD...

    --
    Deflegmator