  • 71. Data: 2011-06-05 19:41:00
    Temat: Re: auto dla 20-latka
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-04 23:37, neoniusz pisze:

    > A od kiedy OC jest uzaleznione od mocy auta? Czemu za OC mojego 4
    > letniego 208KM auta zaplacilem 251zl? A mam 24 lata... Niezla zagadka!

    No właśnie u nas nie jest. Mamy jakiś stary system rodem z PRLu jeszcze,
    gdzie liczyła się tylko pojemność. Dziś ona nie jest żadnym
    wyznacznikiem, gdy są auta 2.5L mające 140KM i 1.6 mające 200KM.
    I należałoby to zmienić.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 72. Data: 2011-06-05 20:18:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 05 Jun 2011 19:41:00 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:
> [...]
    >gdzie liczyła się tylko pojemność. Dziś ona nie jest żadnym
    >wyznacznikiem, gdy są auta 2.5L mające 140KM i 1.6 mające 200KM.

    Ale przeciez ubezpieczyciele maja komputery, pytaja o wszystko, w tym
    konkretny model samochodu - moze jednak ta pojemnosc jest uzasadniona
    ? :-)

    J.

  • 73. Data: 2011-06-05 20:21:18
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 05 Jun 2011 14:53:50 +0200, Stefan Szczygielski wrote:
    >Nie chciałbym się wymądrzać w kwestiach okołowychowawczych, ale:
    >3 szkody w pół roku to na pewno nie ,,miał młody pecha''.

    no - wykluczyc nie mozna.

    >Organizowanie
    >w takiej sytuacji kolejnego pojazdu, kiedy jeszcze kręci nosem że nie za
    >małe-nie za stare jest IMO nie wychowawcze co najmniej.

    Tak jest. Malucha mu kupic i niech jezdzi poki sie nie nauczy :-)

    J.

  • 74. Data: 2011-06-05 20:40:04
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-06-05 20:18, J.F. pisze:

    > Ale przeciez ubezpieczyciele maja komputery, pytaja o wszystko, w tym
    > konkretny model samochodu - moze jednak ta pojemnosc jest uzasadniona
    > ? :-)

    Nie jest. Nawet w F1 na to wpadli.

  • 75. Data: 2011-06-05 20:45:59
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-06-05 18:52, neoniusz pisze:

    > No to mamy inne doswiadczenia :) mBank proponowal mi najtaniej ponad 500zl.

    W zeszłym roku kiedy ubezpieczałem auto z kratką (ciężarowe) na osobę
    prywatną, to PZU wyszedł najtaniej. Po prostu zastosowali największe
    zniżki marketingowe. W tym roku - w lipcu - PZU już cenowo wychodzi już
    ok 30zł drożej w stosunku do mbanku. Owe zniżki już są dużo mniejsze.

    BTW gdzie stargasz max znizki?

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

  • 76. Data: 2011-06-05 20:56:35
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-06-05 20:45, ToM pisze:
    > BTW gdzie stargasz max znizki?

    Yyy, w sensie, ze co? ;)

  • 77. Data: 2011-06-05 21:07:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 4 Jun 2011 22:58:27 +0200, "Lukasz"
    <l...@b...net.pl> wrote:

    >jak jesteś pierwszym właścicielem to nie przeczę, mój ojciec kupił nową
    >Octavie Diesla 110KM i w 10 letnim aucie machyba 70kkm!

    Panda mojego ojca, rocznik 2004, ma c.a. 40 tys. km przejechane :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 78. Data: 2011-06-05 22:37:08
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Wygooglaj jeszcze definicję polecenia "Spierdalaj" do kompletu.

    --
    CB

  • 79. Data: 2011-06-05 23:12:40
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-06-05 11:13, dudley pisze:

    > Gdyż ponieważ? Miał pieniądze, miał fanaberię, to sobie kupił i jeździł
    > tyle, ile potrzebował.
    > Jak ktoś będzie miał fanaberię, żeby benzynowym robić po 60kkm rocznie,
    > to też będziesz kręcił nosem? :)
    > Pozdrawiam,

    Gdyż ponieważ diesel z założenia nie powinien być używany na małe
    przebiegi. Pomijamy tu już nowe wydumki w stylu 1.2 z dziwnymi grzałkami
    i innymi usprawnieniami.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 80. Data: 2011-06-06 13:17:58
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 04/06/2011 11:53, tadek wrote:

    > synowi kupiłem Uno z silnikiem 899 ze względu na OC brak możliwości
    > rozwinięcia dużych prędkości
    > córce kupiłem "trupka"Punto z silnikiem 1.1. Chciałem kupić Punto ale
    > trafiło się te Punto w dobrym stanie. Córka jest b. zadowolona jeździ
    > sobie na uczelnię i do koleżanek/gów/

    Świetnie, tylko że w takich pudełkach zabije ich rowerzysta jadący 10km/h.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil