  • 61. Data: 2011-06-05 08:14:13
    Temat: Re: auto dla 20-latka
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-05 00:57, Bugatti pisze:

    > Skoro nie miał ABSu i ogólnie muł to pewnie wiele nauczył się poprawnego
    > (choć nie chce sączyć wody z ręcznika...pewnie wiesz lepiej jak jeździ)
    > zachowania samego pojazdu (nie elektronicznie-hyraulicznie wspomaganego
    > pojazdu jak to jest obecnie) i zasługuje na coś szybszego ;-)

    > Ale nie ocenia się prawdopobieństwa przeżycia kierowcy tylko "po
    > ryju"...choć fakt nie zaprzeczam lepiej dostać po buzi w W202 niż w
    > mniejszej Astrze.

    > Tak.
    > IMO takie silniki do takich aut nie powinny być montowane.

    635806665.html

    > W202 to bdb pomysł....silnik też ok. Ale ja bym przy tych cenach ON nie
    > brał już diesla tylko LPG.
    >
    > Proponując Primerę P11 niekoniecznie od razu warto pchać się w odmianę
    > GT lecz luuknąć coś słabszego z gazem. Moża kupić poniżej 12k pln
    > poliftową P11 -
    > http://dic.academic.ru/pictures/wiki/files/78/Nissan
    _Primera_front_20071112.jpg

    > która jak na swoje lata i cenę zakupu wygląda nieźle.

    htm

    > Oj mogło ale jak na swoją moc auto już dzisiaj nie powala osiągami.
    > Wiadomo masa i hydrokinetyczne sprzęgło ASB miało większe straty Nm w
    > owym okresie - 16s do 200 km/h jak na taką moc to przeciętnie. E90 335i
    > (które waży tylko/lub aż o ~ 175 kg mniej od ww. W210E) po chipie na 360
    > - 380 PS robi to w 15s ;]
    >
    > Pozdr.

    c63amg bez czipa 14 sek do 200 :D

    a tak co do auta dla młodego, to niech najpierw się sesja skończy,
    niech we wakacje popracuje, potem zobaczymy.

  • 62. Data: 2011-06-05 09:00:42
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello to,

    Sunday, June 5, 2011, 3:16:34 AM, you wrote:

    > Nie można już mieć trochę bardziej ekscentrycznego hobby?

    Tylko nie po to pakuje się trolli do KF, żeby ich rzygowiny potem w
    cytatach oglądać...

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 63. Data: 2011-06-05 11:13:59
    Od: "dudley" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:isf6fb$k7q$1@news.onet.pl... W dniu 2011-06-05 00:07, to pisze:
    > I takim osobom auto z dieslem jest do niczego nie potrzebne.

    Gdyż ponieważ? Miał pieniądze, miał fanaberię, to sobie kupił i jeździł
    tyle, ile potrzebował.
    Jak ktoś będzie miał fanaberię, żeby benzynowym robić po 60kkm rocznie, to
    też będziesz kręcił nosem? :)
    Pozdrawiam,
    --
    dudley, ckmk
    szarobeżowa astra III

  • 64. Data: 2011-06-05 12:44:57
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > A od kiedy OC jest uzaleznione od mocy auta? Czemu za OC mojego 4 letniego
    > 208KM auta zaplacilem 251zl? A mam 24 lata... Niezla zagadka!
    ciekawe
    oc uzaleznione jest od pojemnosci
    ja za punto 1.2l majac maks znizej i zero zwyzek placilem afair 451pln w pzu
    i nikt nie oferowal taniewj wiecej niz 5pln

  • 65. Data: 2011-06-05 14:53:50
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 04.06.2011 19:58, megrims pisze:
    > Miał młody pecha, bo 3 szkody w ciągu
    > 6 miesięcy. Do auta mu się torba pali. Wiadomo: uczelnia, wyjazd
    > do dziewczyny itp. Nie chce niczego małego, ani zbyt starego

    A pieniążek na ten pojazd chociaż w części sam zarobił/uzbierał?

    Nie chciałbym się wymądrzać w kwestiach okołowychowawczych, ale:

    3 szkody w pół roku to na pewno nie ,,miał młody pecha''. Organizowanie
    w takiej sytuacji kolejnego pojazdu, kiedy jeszcze kręci nosem że nie za
    małe-nie za stare jest IMO nie wychowawcze co najmniej.

    Jak ma potrzeby motoryzacyjne typu uczelnia i dziewczyna to za drugim
    razem sam powinien sobie znaleźć auto i na nie zarobić. Jeśli nie
    chcesz, aby jeździł jakimś gratem to wejdź w układ typu dokładasz 50% i
    samochód musi być przynajmniej jakiś tam. Jak teraz przez 6 miesięcy nie
    będzie miał samochodu na wszystkie swoje potrzeby/zachcianki to
    następnym razem może będzie jeździł rozważniej. Kupując mu kolejne auto
    bo chce, a rozwalił poprzednie nie zrobisz dobrze ani jemu, ani innym
    współużytkownikom dróg...

    S.

  • 66. Data: 2011-06-05 16:56:30
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-06-05 12:44, Michał Gut pisze:
    > ciekawe
    > oc uzaleznione jest od pojemnosci
    > ja za punto 1.2l majac maks znizej i zero zwyzek placilem afair 451pln w
    > pzu i nikt nie oferowal taniewj wiecej niz 5pln

    Polecam Allianz Direct i rejestracje auta na podkarpaciu ;)

  • 67. Data: 2011-06-05 17:26:57
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-06-05 14:53, Stefan Szczygielski pisze:

> [...]
    > następnym razem może będzie jeździł rozważniej. Kupując mu kolejne auto
    > bo chce, a rozwalił poprzednie nie zrobisz dobrze ani jemu, ani innym

    To, że "Nie chce niczego małego ani zbyt starego", to mnie dotyczy,
    a nie jego. On nie ma nic do powiedzenia na ten temat, bo auto miał
    po mojej matce i teraz nie ma auta już.

    Co do kolejnego auta dla niego:
    Jak samochód będzie za mały, zaliczy kolejnego gruza i coś mu się
    stanie, to ja potem sobie w lustro nie spojrzę.

    Jak będzie zbyt stary i co chwile coś się będzie w nim jebało,
    to spadnie to na mnie, a ja mam wystarczająco na głowie.

    Plan obecnie jest taki: sesja, potem na wakacje do pracy, niech sam
    sobie coś znajdzie. Jak będzie to miało ręce i nogi, to mu dołożę.

  • 68. Data: 2011-06-05 17:54:58
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 05 Jun 2011 17:26:57 +0200, megrims wrote:
    >Co do kolejnego auta dla niego:
    >Jak samochód będzie za mały, zaliczy kolejnego gruza i coś mu się
    >stanie, to ja potem sobie w lustro nie spojrzę.

    znaczy sie mercedes 200d.

    >Jak będzie zbyt stary i co chwile coś się będzie w nim jebało,
    >to spadnie to na mnie, a ja mam wystarczająco na głowie.

    taksowkarze tym jezdza :-)

    >Plan obecnie jest taki: sesja,

    rozsadnie.

    >potem na wakacje do pracy, niech sam sobie coś znajdzie.

    No ale pracowac powinien w Anglii, a szukac w niemczech :-)

    >Jak będzie to miało ręce i nogi, to mu dołożę.

    doloz mu do nastepnego, a chwilowo 200D :-)

    J.

  • 69. Data: 2011-06-05 18:34:54
    Od: ToM <t...@g...pl.WYTNIJTO>

    W dniu 2011-06-05 16:56, neoniusz pisze:

    > Polecam Allianz Direct i rejestracje auta na podkarpaciu ;)

    Na podkarpaciu to akurat najtaniej wychodzi PZU albo mbank :) (z mojego
    doswiadczenia)

    --
    Citroen Berlingo 2.0 HDI RK329**

  • 70. Data: 2011-06-05 18:52:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-06-05 18:34, ToM pisze:

    > Na podkarpaciu to akurat najtaniej wychodzi PZU albo mbank :) (z mojego
    > doswiadczenia)

    No to mamy inne doswiadczenia :) mBank proponowal mi najtaniej ponad 500zl.