  • 11. Data: 2011-06-04 11:38:39
    Temat: Re: auto dla 20-latka
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-04 11:36, Stefan Szczygielski pisze:

    > Dla 20 latka mój typ to Opel Corsa 1.2, 45 koni, kolor wściekle zielony
    > lub jaskrawo żółty. A już na pewno auto, które ma min 15-20 sekund ,,do
    > setki'' i Vmax < 150km/h. Jak nie rozbije w ciągu 3 lat i nie zrobi
    > nikomu krzywdy można renegocjować. Ja swego czasu jeździłem zielonym. :P

    To lepiej Mercedesa W123 200D. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2011-06-04 12:00:32
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-06-04 11:36, Stefan Szczygielski pisze:
    > Dla 20 latka mój typ to Opel Corsa 1.2, 45 koni, kolor wściekle zielony
    > lub jaskrawo żółty. A już na pewno auto, które ma min 15-20 sekund ,,do
    > setki'' i Vmax < 150km/h. Jak nie rozbije w ciągu 3 lat i nie zrobi

    To juz lepiej
    http://www.deere.pl/pl_PL/cce/homeowner/rle/x_series
    /x_700/x700_key.html, przynajmniej
    jeszcze trawe skosi, snieg odgarnie.

    > nikomu krzywdy można renegocjować. Ja swego czasu jeździłem zielonym. :P

    Ale nie musisz odreagowywac swojej traumatycznej przeszlosci na innych.

  • 13. Data: 2011-06-04 12:26:57
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 04.06.2011 12:00, neoniusz pisze:
    > To juz lepiej > http://www.deere.pl/pl_PL/cce/homeowner/rle/x_series
    /x_700/x700_key.html, przynajmniej
    > jeszcze trawe skosi, snieg odgarnie.

    Nawet kolory się zgadzają. Ale ten ma Vmax << 150km/h :P

    > Ale nie musisz odreagowywac swojej traumatycznej przeszlosci na innych.

    Absolutnie nie nazwałbym tego traumą - to był bardzo szczęśliwy samochód
    i jaskrawy kolor to IMO zaleta, nie wada (nawet później szukając auta
    rozglądałem się za złotawym metalikiem, bo w takim umaszczeniu
    interesujące mnie pojazdy występowały). Przejechałem nim większość z
    moich pierwszych kilkudziesięciu tysięcy kilometrów i nawet nie
    porysowałem, a opresje się zdarzały. ;)

    I tak trochę nawet lekko krzywo/złośliwie - czemu w czasach, kiedy ze
    względów bezpieczeństwa całą dobę jeździmy na światłach, nie ma nakazu
    malowania samochodów na jaskrawe kolory...? Taki zielony miętówkowy
    widać w dzień z daleka lepiej niż niejeden szary/bury/granatowy samochód
    z zapalonymi światłami.

    S.

  • 14. Data: 2011-06-04 12:27:55
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 04.06.2011 11:38, Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > To lepiej Mercedesa W123 200D. ;)

    Mam 22 lata. BIORĘ! :)

    pozdrawiam
    karbar

    --
    [wro][Leniwa MuShellka]
    rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

  • 15. Data: 2011-06-04 12:37:03
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-04 12:27, karbar pisze:

    > Mam 22 lata. BIORĘ! :)

    To sobie poszukaj za Odrą odpowiedniego egzemplarza. :P

  • 16. Data: 2011-06-04 12:39:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-06-04 12:00, neoniusz pisze:

    > Ale nie musisz odreagowywac swojej traumatycznej przeszlosci na innych.

    Tak, tak, świat się myli. Uzależnianie OC od mocy auta i tym samym
    zmuszanie świeżaków 18-22 letnich do jeżdżenia Corsami 1.0 jest chore,
    bo przecież wszyscy tacy są w pełni świadomi, dojrzali i odpowiedzialni.

  • 17. Data: 2011-06-04 12:53:55
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 3 Cze, 22:17, megrims <m...@i...pl> wrote:
    > http://www.migas.gratka.pl/ogl/11240521.html
    >
    > Jak z tym modelem i rocznikami?
    > Nie rozpadnie się po 2 miesiącach?

    synowi kupiłem Uno z silnikiem 899 ze względu na OC brak możliwości
    rozwinięcia dużych prędkości
    córce kupiłem "trupka"Punto z silnikiem 1.1. Chciałem kupić Punto ale
    trafiło się te Punto w dobrym stanie. Córka jest b. zadowolona jeździ
    sobie na uczelnię i do koleżanek/gów/

  • 18. Data: 2011-06-04 12:57:49
    Od: Konrad L <p...@o...pl>

    > Dziwne avensis ma 178347km
    > lanos z sasiedniego watku:178000

    O! to sie zmienia! Widać społeczeństwo dojrzewa bo niedawno popularne
    było 157000 i 164000 :)

  • 19. Data: 2011-06-04 13:20:54
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    > begin Lukasz

    > A mój diesel ma 8 lat i przebieg 100 tys.

    Ale _przebieg_ czy _stan_licznika_? :>

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 20. Data: 2011-06-04 14:25:41
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-06-04 12:53, tadek pisze:

> [...]
    > córce kupiłem "trupka"Punto z silnikiem 1.1. Chciałem kupić Punto ale
    > trafiło się te Punto w dobrym stanie. Córka jest b. zadowolona jeździ

    Też mam Punto 1.1 od zdania egzaminu na PJ i przyznam szczerze, że
    czasem cieszę się, że to jest takie mułowate i wolne. Niestety, ale jak
    chyba każdego w tym wieku (teraz mam 21) ponosi mnie czasem młodzieńcza
    fantazja i na szczęście jest ona szybko hamowana brakiem mocy ;)
    Dużo pokory na drodze nauczył mnie ten samochód.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz