eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingatrakcyjne ai dla ostrzeliwujacych statków (w 2d) › Re: atrakcyjne ai dla ostrzeliwujacych statków (w 2d)
  • X-Received: by 10.49.110.167 with SMTP id ib7mr2202913qeb.0.1366567624851; Sun, 21
    Apr 2013 11:07:04 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.49.110.167 with SMTP id ib7mr2202913qeb.0.1366567624851; Sun, 21
    Apr 2013 11:07:04 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net!eu.feeder.erje.net
    !newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tw
    eaknews.nl!209.85.212.216.MISMATCH!bx2no633966wib.1!news-out.google.com!p18ni37
    58wiv.0!nntp.google.com!15no2386511wij.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.
    googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sun, 21 Apr 2013 11:07:04 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.61.131.30;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 31.61.131.30
    References: <9...@g...com>
    <d...@g...com>
    <b...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: atrakcyjne ai dla ostrzeliwujacych statków (w 2d)
    From: firr kenobi <p...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 21 Apr 2013 18:07:05 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:202715
    [ ukryj nagłówki ]

    >
    > Nie o to mi chodzi chodzi mi o jako tako prosty
    > algorytm na zykle zachowanie dwuwymiarowych szipów
    > na dwuwymiarowej planszy - jest to w pewien
    > sposob dosyc trudne i troche pomyslunku wymaga by
    > to ugryzc (wiem jakie sa z tym problemy i az
    > mi ciezko sie za to zabrac :c)

    prosty przyklad - jak powinien wygladac ruch szipa
    ktory ma patrolowac pewien obszar mapy? powiedzmy
    ze 'dla ustalenia uwagi' jak to mowia szip ma rozmiar
    10 jednostem (milimetrow) a patrolowany obszar ma
    promien 4 metrów, statek moze wykonywac ruch do
    przodu np jedna jednostke oraz skret lewo prawo
    (np o jeden stopien) ew tez ruch typu strafe,
    jak zaprogramowac by ten ruch jakos w miare sensownie
    wygladal (obrazowal jakis ruch ktory rzeczywiscie
    przypominalby jakis patrol) a nie wygladal 'sztywno' lub 'głupio'


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: