eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.programmingatrakcyjne ai dla ostrzeliwujacych statków (w 2d) › Re: atrakcyjne ai dla ostrzeliwujacych statków (w 2d)
  • X-Received: by 10.182.85.162 with SMTP id i2mr203095obz.31.1366565446210; Sun, 21 Apr
    2013 10:30:46 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.182.85.162 with SMTP id i2mr203095obz.31.1366565446210; Sun, 21 Apr
    2013 10:30:46 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!gp5no4333886qab.0!n
    ews-out.google.com!ef9ni2qab.0!nntp.google.com!gp5no4333882qab.0!postnews.googl
    e.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Date: Sun, 21 Apr 2013 10:30:46 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <d...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=31.61.131.30;
    posting-account=Sb6m8goAAABbWsBL7gouk3bfLsuxwMgN
    NNTP-Posting-Host: 31.61.131.30
    References: <9...@g...com>
    <d...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <b...@g...com>
    Subject: Re: atrakcyjne ai dla ostrzeliwujacych statków (w 2d)
    From: firr kenobi <p...@g...com>
    Injection-Date: Sun, 21 Apr 2013 17:30:46 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.programming:202713
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 28 marca 2013 21:49:46 UTC+1 użytkownik M.M. napisał:
    > W dniu czwartek, 28 marca 2013 13:51:46 UTC+1 użytkownik firr napisał:
    >
    >
    >
    > > Podstawowy problem na ktorym troche utknąlem i czuje
    >
    > > ze potrzebuje troche nad tym porozmyslac wiaze sie z tym w
    >
    > > jakie ai wyposazyc wrogie stateczki tak aby wlka byla jak
    >
    > > najbardziej atrakcyjna.
    >
    >
    >
    > A jakby dobrac algorytmem ewolucyjnym? Lekka zmiana
    >
    > parametrow, potem turniej, wygrane zostaja, przegrane
    >
    > umieraja i tak w kolko?
    >

    Nie o to mi chodzi chodzi mi o jako tako prosty
    algorytm na zykle zachowanie dwuwymiarowych szipów
    na dwuwymiarowej planszy - jest to w pewien
    sposob dosyc trudne i troche pomyslunku wymaga by
    to ugryzc (wiem jakie sa z tym problemy i az
    mi ciezko sie za to zabrac :c)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: